PDA

Vis full versjon : helt utmatta

Erita
28-06-2005, 20:27
Jeg er straks 3 mnd på vei nå,og de siste to ukene har jeg vært fullstendig utmatta:morgen: orker knapt sitte forran pcn å skrive!Må legge meg ned bare jeg har vært å henta posten, og det er ikke langt å gå akkurat.Er vel ganske normalt å føle seg sånn, men når avtar det?Lengter etter litt energi bare,nok til å ta oppvasken liksom:vetikke: Men har vært heldig på andre måter da,har så og si ikke hatt noe kvalme,noe jeg er veldig glad for:heia: noen andre som har det på samme måte??

Pricilla
28-06-2005, 21:04
Jeg var veldig trøtt de første mnd. Sovna kl. 20 om kvelden.. Samboeren min ble helt oppgitt noen ganger. :snill: Men det ble mye mye bedre etter uke 12-13... Da jeg kom i andre trimester følte jeg meg ikke gravid i det hele tatt, dvs. jeg merket ikke noe til det.. bortsett fra litt mensmurringer og ømme pupper til tider... Hadde MASSE energi og var full av liv og kjempehumør. Så det var absolut den beste tiden.

Er bra nå og, men kan til tider være litt tungt at magen av og til er i veien.. Og er mer sliten så klart. Så NYT den tiden du kommer inn i nå..

Det er veldig normalt å føle seg helt slått ut. Men har du sjekket at du ikke trenger jern da? Lytt til kroppen og hvil deg masse når du føler for det..

Lykke til videre, håper du får det blike bra som jeg hadde det snart. ;)

Erita
28-06-2005, 21:23
Tusen takk for oppmuntringa,godt at det kommer bedre tider i møte snart:heia: tror samboeren min også ikke helt skjønner seg på meg for tiden, vet ikke helt hva han skal gjøre godt stakkars.Jeg tok jern prøver før jeg ble gravid og hadde ikke mangel da, men skal til første legebesøk om en uke så da kan jeg høre:lege: Har liksom så mye jeg sku ha gjort,men klarer rett og slett ikke:vetikke: Gleder meg til bedre tider:baby:

selma1
28-06-2005, 21:44
Heisan,

jeg var lik, kjempe sliten hele tiden, frem til ca mellom 3mnd og 4mnd.
Lover deg du vil få energien tilbake snart!!
Lykke til.- og husk å lytt til kroppen, bare slapp av.

Eria
29-06-2005, 00:37
Jeg var lik deg. Få sjekka jernlageret ditt. Mitt var veldig lavt, og energien ble mye bedre da jeg begynte å ta jern.

Erita
29-06-2005, 12:41
Da skal jeg snakke med legen min til uka!Er ganske slitsomt,er ikke bare det at jeg ikke orker så mye, men jeg blir jo lei meg og griner i tillegg fordi jeg ikke får gjort noe..hormoner som løper løpsk!Er jo helt tåpelige ting, men følelsene er så virkelige der og da at man klarer ikke styre seg..:vetikke: Godt å vite at det er noe man kan gjøre med det og at flere har det på samme måte!Begynner jo å tro at jeg har blitt helt skrullete:stønn: