PDA

Vis full versjon : UUtholdelig kvalme

EliseGH
29-06-2005, 08:30
Jeg skjønner ikke hvordan dere kommer dere opp om morgenen og klarer dere gjennom hele dagen. Jeg er så ufattelig kvalm, kaster opp innimellom, kunne ønske det var oftere så kanskje det ga seg litt med kvalmen.. Det er sånn uggent i magen hele dagen, har ikke lyst til å spise noe, bare drikker, prøver selvfølgelig å få i meg noe, men da blir det bare enda verre. Har prøvd kjeks, og litt salte ting, har prøvd Snack AJacks med ost på og i det hele tatt.. Og selvfølgelig så gråter jeg for ingenting, nå er det sånn at sambo skal til syden med gutta og da er det helt krise da eller?:vetikke: Føler at når jeg gråter da hjelper det...

Hvordan kommer dere dere opp om morgenen, og hva gjør dere for å holde dere oppe hele dagen? Klarer så vidt å komme meg inn døra etter jobb kl 4 før jeg sovner og kan sove til klokka er 8 for så å gå å legge meg igjen 10. Jeg er bare 6 uker på vei, hva er det som skjer? Noen råd?

SeZa
29-06-2005, 08:36
Jeg er redd for at det du opplever er veldig normalt.
Jeg tror det er viktig å lytte til kroppens signaler. Kanskje du kan jobbe redusert for at dagene skal bli lettere for deg?

Jeg kan på det varmeste anbefale URIZAL mot kvalmen, dette fås kjøpt på helsekost og er anbefalt gravide som sliter med kvalme. Dette har iallefall hjulpet meg..

Lykke til videre!

Tidl. bruker
29-06-2005, 08:50
Jeg skjønner ikke hvordan dere kommer dere opp om morgenen og klarer dere gjennom hele dagen. Jeg er så ufattelig kvalm, kaster opp innimellom, kunne ønske det var oftere så kanskje det ga seg litt med kvalmen.. Det er sånn uggent i magen hele dagen, har ikke lyst til å spise noe, bare drikker, prøver selvfølgelig å få i meg noe, men da blir det bare enda verre. Har prøvd kjeks, og litt salte ting, har prøvd Snack AJacks med ost på og i det hele tatt.. Og selvfølgelig så gråter jeg for ingenting, nå er det sånn at sambo skal til syden med gutta og da er det helt krise da eller?:vetikke: Føler at når jeg gråter da hjelper det...

Hvordan kommer dere dere opp om morgenen, og hva gjør dere for å holde dere oppe hele dagen? Klarer så vidt å komme meg inn døra etter jobb kl 4 før jeg sovner og kan sove til klokka er 8 for så å gå å legge meg igjen 10. Jeg er bare 6 uker på vei, hva er det som skjer? Noen råd?

Kjenner meg igjen... Jeg ville bare ligge i sengen med lyset av, og ikke hverken snakke med noen eller høre på noe.... Kvalmen kan være grusom. Jeg ble mte bedre da jeg fikk SeaBand. Da orket jeg å være oppe, og jeg klarte å spise mer. Anbefales.

EliseGH
29-06-2005, 09:38
Kjenner meg igjen... Jeg ville bare ligge i sengen med lyset av, og ikke hverken snakke med noen eller høre på noe.... Kvalmen kan være grusom. Jeg ble mte bedre da jeg fikk SeaBand. Da orket jeg å være oppe, og jeg klarte å spise mer. Anbefales.

HVOR FINNER JEG DET????????? Jeg døøøøøøør her.....:hyper:

Kvakk Kvakk
29-06-2005, 09:51
SeaBand tror jeg du får i helsekostbutikker.

EliseGH
29-06-2005, 13:39
JAAAAAAAAAAAAAA:heia:

de funka.... :jippi: :jupp:

EVIG TAKKNEMMELIIIIIG

Tidl. bruker
29-06-2005, 14:20
JAAAAAAAAAAAAAA:heia:

de funka.... :jippi: :jupp:

EVIG TAKKNEMMELIIIIIG

:snill: Jeg ble bedre 20 minutter etter at jeg hadde fått på meg SeaBand-armbåndene. Stod opp av sengene, til :bryn: store overraskelse. Merket fort hvis jeg glemte å ta dem på , f eks. etter at jeg hadde dusjet. Mannen min var kjapp med å finne dem frem til meg! :knegg:

Tidl. bruker
10-07-2005, 11:28
prøv akupunktur:) jeg har hvertfall blitt mye bedre etter to behandlinger:)

Tidl. bruker
10-07-2005, 14:45
b- vitaminer hjelper også..

Maradia
11-07-2005, 10:53
b- vitaminer hjelper også..
Mhm - og det er massse b-vitaminer i blåbær; som forøvrig også er en god jernkilde. :nam:
Jeg for min del skal løpe og kjøpe Urizal :stikker: