PDA

Vis full versjon : Natusan Holiday skin Body Lotion...

Milja
29-06-2005, 21:21
Noen som har prøvd den? De sier på reklamen at d er litt selvbruningskrem i den. Noen som har blitt en smule brunere etter å ha brukt den?

Jeg har nettopp kjøpt den (Neeei, ikke påvirket i d hele tatt:Plystre: ), og er da nysgjerrig på om den funker eller lyver reklamen?

Takk for svar!!!

Misty
29-06-2005, 22:34
Å ja da, jeg er like påvirkelig som deg og kjøpte den. Super!!
Får fin gyllen farge, ingen skjolder og så lukter det ikke selvbruning av den :snill:

ballerina
29-06-2005, 22:45
jeg driver å tester jeg å...er skikkelig sucker for reklamestunt..hehe...men den lukter veldig godt og det ser ut som jeg begynner å bli litt brun også....og så er det lett å smøre på siden det ikke er konsentrert selvbruning..(kan være vansklig å få jevnt):heia: :heia: :heia:

sunny423
29-06-2005, 23:44
Joda , den funker den. Ikke på bena og armene som jeg aller helst ville at den skulle gjøre, men mellom fingrene ble jeg skikkelig oransje. Kjempepent. Min feil da, jeg vasket ikke hendene etter at jeg hadde smurt meg. Men den fungerer helt sikkert på resten av kroppen også, bare man får brukt den noen ganger(har selv bare brukt den to ganger), det er jo uten tvil selvbruning i den.

Milja
30-06-2005, 11:58
Høres bra ut!! DA skal jeg prøve å smøre meg hver kveld! :)

Takk for svar, brune damer!:snill:

Tihi
30-06-2005, 12:41
Utsolgt i alle butikkene :sinna:

(men har hørt at den virker ja! )

Lalah
01-07-2005, 10:31
Har brukt opp to flasker allerede, og nå er den utsolgt.... :skrik: Kjempedumt, for den er bra!! Om enn litt udrøy, må jeg si.

Lalah :morgen:

Itoshigo
09-07-2005, 14:02
HVilke butikk kjeder er det som har denne da????

*Må prøve*

Vannlilje82
10-07-2005, 08:04
Jeg får utslett på beina av den, jeg...:blæ: Det klør!!!

Misty
10-07-2005, 11:54
HVilke butikk kjeder er det som har denne da????

*Må prøve*

Jeg mener jeg har sett den på ICA hvertfall. Kjøpte min på Vita....

Savanna
10-07-2005, 12:04
Jeg har også brukt den!

Helt topp!

Og ingen skjolder.... sålenge man smører godt inn og kanskje skyller hendene litt før man sier seg ferdig!

Skal supplere litt straks jeg, for bena mine er betydelig blekere enn resten av kroppen!

Susanne
10-07-2005, 15:53
Den må jeg prøve!

sunny423
10-07-2005, 21:49
Tror de har den i de fleste dagligvarer. Har iallefall sett den på både Kiwi og på rema. Vet de også har den i de store kleskjedene som fører kosmetikk også, som cubus og H&M. Og så så jeg den faktisk på et apotek i går.Det har vært utsolgt en liten stund da, nesten umulig å finne, men nå har de visst fått nye leveranser, for nå er den å finne nesten overalt igjen.

Har forresten brukt den en god del mer siden siste innlegg her, og er mer fornøyd nå. Ser det kanskje ikke kjempegodt at jeg er brunere, men syns jeg har en helt grei farge(med tanke på at jeg kun jobber natt og ikke har sett sola omtrent siden mai). Det blir ikke noe skille da, heldigvis, liker ikke det...

~>Lilla<~
11-07-2005, 19:22
Jada, den virker :hyper: . jeg kjøpte min på coop, trodde det bare var vanlig fuktighetskrem og tenkte ikke på å vaske hendene etterpå... :dåne:

snusmumrikken
12-07-2005, 20:23
Jeg synes den nesten virker litt for godt jeg. Den lover litt farge over tid, men jeg ble veldig brun etter første gangen. Og jeg hadde ikke akkurat vært nøye nok med påsmurningen gitt. Det så ulekkert ut noen dager. :Plystre:

Tihi
14-07-2005, 13:35
Smører dere hele kroppen? Ansiktet også?
Går det bort når i dusjen? Hvor ofte skal man smøre seg da?
Smitter den på klær eller kan man ta på klærne med en gang etter innsmøring?
Hvor mange smørninger før man blir brun?

Har endelig fått tak i den :hyper:

Fluffy
18-07-2005, 20:05
Tror de fleste butikker har den etter hvert. Det finnes jo en for lys hud og en for mørk hud, har begge like bra virkning?

Har aldri prøvt den selv, men har hørt at den er veldig "seig" og at den trekker seint inn i huden + at den farger av på stramme klær og spesielt på innsiden av bh-en. Har derfor droppet å kjøpe...

Noen som har opplevd dette?
Hvor lenge varer den med tanke på dusjing?

heny
18-07-2005, 21:25
jeg er så lei... jeg finner den ikke noe steder.
og det at de har den på kiwi...jeg jobber på kiwi og jeg har definitivt ikke sett den hos oss iallfall... :blæ:

Lalah
19-07-2005, 20:02
Vita, Rema og Rimi, i alle fall. Klarte å klore til meg to flasker på Rimi her om dagen, og sendte sporenstreks beskjed til noen venninner som vel tømte resten av hylla... Nå er vi sååå brune og fine :hehehe:

Lalah :morgen:

Susanne
19-07-2005, 22:16
Viste ikke at det fantes to forskjellige jeg, så jeg kjøpte den for mørk hud.
Er ikke så veldig mørk i huden akurat da! :flau:

Har prøvd 2 ganger nå. Ikke merket at jeg har blitt noe mindre blek. :vetikke:

heny
19-07-2005, 23:35
hmmm. jeg fant den ikke på rema heller jeg.... hverken lapp (label) eller flasker... har vel gitt opp og finne den også nå...

Pokemona
23-07-2005, 21:55
Har ikke prøvd den,mener også letpåvirket av reklame så snart finnes den nok i baderomsskapet vårt. :jupp:

matildemor
23-07-2005, 22:52
Jeg har lest at den er utsolgt overalt, vet ikke om det stemmer, men jeg finner den ingen plasser her jeg bor...

linkn
24-07-2005, 22:24
Å ja da, jeg er like påvirkelig som deg og kjøpte den. Super!!
Får fin gyllen farge, ingen skjolder og så lukter det ikke selvbruning av den :snill:

Lukter ikke selvbruning når du smører den på eller lukter på flasken nei, men det stinker selvbruning etter noen timer................

C@line
27-07-2005, 14:04
Denne må jeg teste!

Shelly
29-07-2005, 15:29
Jeg ble veldig mye brunere enn bare litt :knegg: Smurte ikke så jevnt på, for den inneholdte jo "bare litt selvbruning", og resultatet ble skjolder :mumle: