Vis full versjon : Gutt eller jente???
Jeg går rundt å har en følelse at jeg får en gutt!! Dette er min første og instinket har vært det samme hele tiden. Men så finner jeg denne siden¨
http://www.svanger.no/cgi-bin/calc/calc.cgi
og da får jeg beskjed om at det er 87% sjanse for at jeg får en JENTE :stores: :stores:
Hva får dere???
Klem fra Katta
Jeg får at det er 62% sjanse for at jeg får en jente, men jeg venter en gutt . Helt sikkert ;) .
T-2
Jeg får 50% sjanse for jente å 50% sjanse for gutt.
På ultralyden sa jormor at det blir en jente, så vi handler stort sett rosa vi. :)
LeiaOrgana
22-08-2002, 17:28
På denne testen fikk jeg at det var 60% sjanse for jente, og ¤0% sjanse for gutt. Men det har endret seg fra tidligere, tidligere var det enda større sjanse for å få jente (på samme test). Symptomene endrer seg vel i løpet av graviditeten.
Men på alle (tror jeg) testene jeg har tatt, har jeg fått opp større %vis sjanse for å få jente, enn for å få gutt.
Marielle
22-08-2002, 17:48
På denne testen fikk jeg at det var 50% sjanse for begge deler.
Men i den kinesiske fødselskalenderen, som jeg har greid å rote bort, kommer jeg ut med at det skal bli en gutt. Og en gutt er det!
Marielle og Lykkeliten 19+1
I følge testen er det 57% sjanse for jente og 43% sjanse for gutt.
Jeg tror det er en bitteliten (6+4) gutt :hjerter:
62% sjanse for at det er en jente. Magefølelsen sier også jente. :)
Det kinesiske fødselskartet sier gutt, men det har gitt feil svar begge de forrige svangerskapene, så da blir det vel en jente da?? ;)
Tidl. bruker
22-08-2002, 21:49
.....
Testen min viste akkurat 50% jente og 50% gutt.
Legen min har tippet gutt og jeg har guttefølelse selv også.:???:
Jeg fikk 72 % sjanse for å få jente, men i følge ultralyden blir det gutt. Vi så tuten klart og tydelig... :???:
Camille T-19
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.