Vis full versjon : Arg..... Lei Crinone-driten!
Måtte bare få ut litt! Har nå brukt Crinone i 2 måneder. Skal bruke 14 dager til. Må bare si at jeg er fryktelig lei. Blir så sår og så klumper deg seg så fryktelig så det gjør vondt...... Legen på Riksen sa jo at jeg kunne slutte, men anbefalte meg å bruke til uke 12 så jeg gjør jo selvfølgelig det, men alikvel.....
Frister ikke så mye med kos heller....
Nei, Progesteron skulle vi fått i tabletter eller sprøyter. Hadde heller satt en injeksjon daglig........
Nok klaging.......... Er lykkelig gravid altså!!
Føler med deg! Synes det var noe skikkelig kliss! og :bryn: måtte nærmest trues til berøring. Slapp heldigvis med et par uker, jeg da...
P.S. Skjønner hva du mener i signaturen, men først hørtes det ut som du har vært fryst i 5 år...:fnise: Måtte snu på setningen din for å få det til å gå opp i det trege hodet mitt...
P.S. Skjønner hva du mener i signaturen, men først hørtes det ut som du har vært fryst i 5 år...:fnise: Måtte snu på setningen din for å få det til å gå opp i det trege hodet mitt...
Hehe Har endret det nå. Takk for at du sa ifra.
Uff, skjønner deg godt. Jeg gikk også på Crinone til jeg hadde rundet 12 uker. Det er noe skikkelig herk. Men hva gjør man ikke :snill: .
Lillenin
02-07-2005, 10:24
Samme her :nemlig:
@lfakrøll
02-07-2005, 14:10
Skjønner frustrasjonen ja.
Jeg brukte den helvetes kremen selv under mitt første ICSI-forsøk, riktignok bare i 14 dager. Men jeg fikk så mye plager - så nå under mitt 2. ICSI-forsøk fikk jeg progestan isteden. det var som å komme til himmelen :snill:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.