Vis full versjon : Her er jeg!
Tidl. bruker
13-12-2002, 03:08
Jada her er jeg, og nå blir dere ikke kvitt meg :p
Jeg hørte til i juliklubben, men mistet dessverre den lille spiren min :leiseg: Men nå er jeg tilbake om enn sterkere! For her vil jeg blir! Please!!??! Var hos gynekologen min og fikk progestrontilskudd for å forsøke å beholde sprien denne gangen. Får håpe det hjelper da!! Men her er jeg altså :D
Sannemor 4+1 ( det er jo over midnatt... :D )
marthea- mor
13-12-2002, 03:13
så kjekt at du kom her. For en overraskelse:klapp: Det gikk jammen meg fort!!! Lykke til videre!!!!
Klem fra Marthea- mor og lille:baby: (8+4)
Og velkommen hit til augustklubben!!
Kjempefint at du kom deg inn igjen på SM så snart!! Nå skal du se at det går bra :klapp:
Klem fra Balumba :)
(6+3)
Og velkommen hit til oss! Vi får krysse fingre og tær for at det går bra denne gangen da... Statistisk sett så bør det jo det!!!!
I dag er det allerede 6+1 hos oss ;) Tida flyr!
Denne gangen går det helt sikkert BRA :kidoki:
Og velkommen hit!
Uff, så uheldig du har vært da! Men på den annen side har du jo nå vært kjempeheldig og blitt gravid superraskt igjen. Det må være en deilig følelse. Vi trenger alle medlemmene våre i augustklubben, så denne gang får du ikke lov til å "logge" ut!
Lykke til med spiren!
Tidl. bruker
14-12-2002, 00:02
Og gratulerer så masse! Kjempeherlig å høre at ting kan ordne seg så fort igjen!
mange klemmer
Tidl. bruker
14-12-2002, 00:05
Gratulerer så masse og velkommen hit :):)
Krysser fingrene for at alt går bra :)
Gratulerer med spiren i magen
Denne gangen går det sikkert bra, hadde selv en SA for 2 måneder siden så dette svangerskapet har så langt vært litt mer nervepirrende enn de andre.
Lykke til
:findag:
Så kjekt at du er så raskt tilbake blant SnartMamma-ene!! Vi satsar på at alt går bra denne gongen!
Lukke til!
:) petrine
Adrienne
16-12-2002, 16:13
Hei Sannemor,
Jeg krysser fingrene for at det denne gangen går bra.
Adrienne :) 4+4
Hei på deg
Kjempegratulerer :)
Flott at det gikk så fort da, denne gangen skal det gå den rette veien!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.