PDA

Vis full versjon : Minnies kontroll

Minnie
22-08-2002, 17:19
Hei alle sammen!

Har vært til kontroll i dag. Legen min har hatt ferie så de siste to kontrollene har blitt gjort av en annen lege. Han gav meg forøvrig beskjed for to uker siden om at hodet var festet. Nå i dag sa min lege at det ennå ikke hadde festet seg:leiseg: Det lå fortsatt og danset litt over bekkenet. Litt kjedelig dette, men :baby: prøver i hvertfall å finne veien!

Her er de magiske tallene:

Uke:37+2
Vekt: +2,5 (på en uke..) (totalt 23 kg:sint: ) Er nok mye vann de siste kiloene.
BT: 140/90
Ødem: +2
Urin: Lev+1
FL: 144
SF: 37

Blodtrykket mitt er ganske høyt, men det var vist ingen fare så lenge det ikke var eggehvite i urinen. Må bare slappe helt av og ikke stresse...Ellers er formen fin men kynnerne kommer hyppigere og de begynner å kjennes mer som mensmurringer. Det var vist et tegn på at ting modner seg, og det er vel og bra.

:findag:

Minnie 37+2

Robyn
22-08-2002, 17:23
Så kjedelig at hodet ikke var festet allikevel da... men h*n ligger vel og dupper så plutselig har den funnet veien ned. :)

Ellers så jo alt greit ut... litt grums på slutten som det har lett for å bli. ;)

:findag:

Klem fra Robyn, T-26

Mormona
22-08-2002, 20:06
Hei, Minnie :)

Har som deg en liten :baby: som ligger og dupper rett over utgangen.....nekter å synke lenger ned eller feste hodet...lille utspekulerte luring ;)

Høres unektelig ut som du samler opp litt vann i kroppen din, ja....+2.5 på en uke skal godt gjøres om det ikke er vann det kommer av....men det renner jo fort av igjen da :)

Ta livet med ro nå da....kos deg masse med magen for nå er den nemlig snart borte vekk :D....lurer på om jeg kommer til å savne min, jeg...??

klem fra Mormona T-10

Wanja
22-08-2002, 20:19
Hei Minnie:)
Flotte tall!:klapp: :klapp: :klapp:
Hodet fester seg nok sikkert til fødselen...han er jo på rett vei nå så...ser kanskje exit skiltet??:D :D
Og litt grums er normalt såh...nå er det bare å... *veeeenteeeeeeeee!!!!!!!!!!!*

Wanja34+4:findag:

Wanja
22-08-2002, 20:21
Korrigerer!!! Vil ha med at jeg ikke er begynnt å telle bakover;)

Wanja35+4:findag:

Tuneland
23-08-2002, 01:19
Er ikke bare jeg som eser ut for tiden - hadde gått opp 1,7kg på en uke jeg. Vi får trøste oss med at vannet forsvinner fort etter fødselen.

Ja, jeg synes du skal ta det med ro i disse siste dagene - høyt blodtrykk skal man ikke kødde med...

Gullet fester nok hodet sitt snart skal du se, og gjør h*n ikke det, så kommer h*n ut likevel.:)

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem, Tuneland 35+2