PDA

Vis full versjon : Jeg er med......

Nomi
13-12-2002, 16:10
Hei, alle sammen, da tar jeg endelig skrittet fult ut og skriver inn.

Etter 4 tester denne uken, er det nå utenfor tvil at jeg er gravid. Startet med en svak blå strek på søndag og ut over uken har den bare blitt sterkere.

Jeg er utrolig spent og kan nesten ikke tro det. Jeg har hatt litt vondt i magen og flydd mye på do, utover det har jeg ikke merket noen ting. Det er vel derfor jeg ikke helt skjønner at det er sant.

Men det er nok det, og jeg er selvfølgelig overlykkelig.

Dette er første gang vi prøver og jeg sluttet på p pillen i okt, så dette har gått fort. Jeg er 27 år og bor i Oslo og er samboer.

Etter det jeg har regnet ut har jeg termin den 19. august, og jeg skal til legen den 10.jan.

Jeg gleder meg til å bli kjent med dere, og er veldig glad for at vi har denne siden. Nå er det bare å krysse det som krysses kan, og håpe at alt går bra.

klem fra
Nomi

solregn
13-12-2002, 16:18
Det fylles opp i Augustklubben!

Velkommen, gratulerer og lykke til og alt sammen :)

Skjønner ikke helt hva vi har gjort vi heller, men... symptomene er der, testene er helt klart positive, og jeg har tilogmed sett på UL at det er "noe" der!!!!

Har sluppet unna kvalme så langt (bank i bordet), men er litt uvel i dag.... Puppene er ømme, magen litt "stikkende" og jeg flyr også på do ofte. Trøtt er jeg HELE TIDEN, så.... alt er nok som det skal være!

Gleder meg til å bli bedre kjent med deg også!!!!

karo
13-12-2002, 16:21
Og velkommen hit. Vi begynner å bli mange nå. Noen er desværre falt fra, men jeg håper vi resterende blir "hengende" til august!!!!

Balumba
13-12-2002, 16:42
Og velkommen hit til oss! Det blir koselig å følge hverandre helt frem til august!

Klem fra Balumba :)
(6+3)

skofus
13-12-2002, 17:10
Og velkomen til augustklubben :)

Du merker nok mer til spiren din etterhvert. Bare gled deg til du kan kjenne spark. DET er moro det :)

Tidl. bruker
13-12-2002, 22:08
Velkommen hit Nomi!!

Tidl. bruker
14-12-2002, 00:02
Gratulerer så masse og velkommen hit :):)

Tidl. bruker
14-12-2002, 00:17
Gratulerer med en liten :baby: i magen!!!!
Håper du får det fint her inne sammen med oss, det hjelper veldig å få diskutert med andre som er i akkurat samme situasjon!

Stor velkomstklem :klem:

NiCa2
15-12-2002, 16:32
Hei! :)
Gratulerer med :baby: i magen!! Kjempe kos!!

Klem fra NiCa og spiren
(termin 11-14 august! Gir opp alle terminkalendere!)

Zelda
16-12-2002, 12:27
Gratulerer med to blå og :baby: i magen

Her skal vi kose oss sammen i mange måneder.

:findag:

petrine
16-12-2002, 13:55
og velkommen!! Med fire positive testar skulle det ikkje vere nokon tvil om at du høyrer til i augustklubben!!

Kos deg!

:) petrine