Vis full versjon : Er det fler enn meg som bare vil sove?
Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare eksamen i januar. Jeg bare gjesper og gjesper, og klarer meg ikke uten en formiddagslur daglig fortiden. Jeg er kanskje heldig som kan disponere min tid selv (fordi jeg leser til eksamen), men det skaper også litt stress i systemet. Jeg rekker ingenting for tiden. Husker ikke at det var så ille forrige gang. Og ikke nok med det: Kvalmen har meldt seg; og det er ikke bare om morgenen!
Selv om denne første tiden har sin sjarm, må jeg innrømme at jeg gleder meg litt til de første tre månedene er overstått, magen er litt mer synlig voksende, og det begynner å bli merkbart liv derinne.
:sover: :sover: :sover: :sover: :sover: :sover:
Av en eller annen merkelig grunn så er jeg ikke trøtt :???: Trodde liksom at alle ble det når de ble gravide, jeg! Men jeg har jo vært ekstremt trøtt til vanlig (sovna på jobben, kunne ikke kjøre bil langt osv, osv) :p , så nå er jeg nesten mer våken enn jeg pleier. Hadde jeg ikke vært småuggen og kvalm, så hadde dette bare vært enda bedre enn vanlig! Men det er jo fortsatt tidlig. Kan jo tenkes at trøttheten dukker opp utover også!
Trøsten får vel være, Karo, at denne trøttheten liksom skal gå over etter 12 uker. Får håpe det går over litt før for din del, så du fikser eksamen helt greit!
Sender med noen trøsteklemmer :stakar: og noen (((anti-trøtte-vibber))) til deg!
Klem fra Balumba :)
(6+3)
Jeg merker det ja. Må benytte anledningen til å sove mens poden sover sin(e) lur(er). Godt vi har anledning til å sove litt ekstra syns jeg, for ellers blir det veldig slitsomt.
Ellers syns jeg det er slitsomt å stå opp om morgenen når poden våkner. Har ikke tid til å kaste i meg kjeks da, for da blir det hyl, så dermed blir jeg kvalm... :uff:
Men men. Det går jo på et vis. Og jeg VET jo at det er verdt det :)
Med førstemann var jeg sånn hele svangerskapet, så jeg vet ikke om det hjelper etter 12 uker denne gang heller... Men det blir godt å komme dit uansett, for da er det litt sikrere at det skal gå bra!
Tidl. bruker
13-12-2002, 23:59
Vet akkurat hvordan du har det!!!
De siste dagene har jeg bare hatt lyst til å :sover:, og det passer veldig dårlig! Har eksamen på tirsdag OG på onsdag, og det kommer aldri til å gå bra.... Men, jeg forsøker å legge meg så tidlig som mulig, har iallefall ingen å ta hensyn til der (mannen min helgependler).
Tror det kan ha noe å gjøre med at vi ikke drikker nok vann. Man blir jo trøtt og uopplagt når man er tørst. Jeg klarer ikke å drikke nok nå. Er tørst konstant. Men dere vet hvordan det er når man er så i bakrus at man ikke orker å drikke? Akkurat sånn føles det! Drikker jeg mye blir jeg kvalm, drikker jeg lite blir jeg trøtt!
Men, det hjelper å tenke på hvorfor kroppen oppfører seg sånn! Kan fremdeles ikke tro det, føler meg så utrolig heldig :D Godklemmer til dere alle sammen! Uten dere ville kveldene mine nå blitt laaaange!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.