PDA

Vis full versjon : I går var jeg litt dum da...

Hang
22-08-2002, 18:24
Jeg testet postivt på lørdag, tok et par røyk på kvelden, men siden søndag har det vært stopp. Gjorde det samme sist jeg var gravid, sluttet brått uten problem og holdt opp helt til jeg var tilbake på jobb :p Skikkelig teit, men sånn er det. Røyingen sled ut og ut, og nå har jeg vel ligget på mellom 5 og 10 om dagen, men som sagt nå er jeg gravid igjen og da er det stopp. Problemet i går var at jeg var sammen med mamma og mormor som begge røyker, og jeg har ikke lyst til å røpe hemlisen med dem ennå, så da tok jeg to røyk. Skikkelig dumt... men men, gjort er gjort og spist er spist.

Nå skal jeg ikke se de på et par uker og da er det på tide å røpe opplegget så da er det jo greit.

Til alle som slutter eller kutter i røyken: dere er kjempe flinke !!!
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

Anja22
06-09-2002, 02:22
Er imponert over de som nei nå er det stopp!!
Første gang klarte eg det ikke.
Men faktisk så slutta sambo før eg ble gravid denne gangen og da var det ingen til og friste så eg var røykfri før eg fikk to blå denne gangen. Slett voldomt med å slutte sist men nå sjønner eg ikke at det var et problem. så lenge han holder seg vekke så glemmer eg det selv.
Og det er så deiligt og kjenne hvor god maten er igjen og at formen kommer tilbake.

Tror ikke eg kommer til og begynne igjen ikke nå som eg kjenner hvor mye bedre det egentlig er..

Syns du er flink eg som klarer og si nei nå er eg gravid og nå er det stopp.
Tenker det ikke blir så mange flere etter de to du hadde der.
Syns du skal ha skryt eg...