Vis full versjon : Ennå en ny
Jeg ser det er flere nye i august klubben her i dag, og nå er det enda en. Jeg har termin ca. 14 august og skal ikke til legen før 9. januar. Har visst i en uke at jeg er gravid, men ikke sagt det til noen. Jeg er veldig trøtt og har konstant en "murring" i magen. Håper dette er normalt! Det skal bli veldig gøy å følge alle sammen! :)
Og velkommen hit!
Kjempebra at det kommer flere. Rart at det kommer så mange på samme dag, men det er bare flott siden det har vært lit stille en stund. Her er plass til maaaaange flere!
Jeg har termin 1 aug, og har ikke time før 10.januar, så det er nok en passe tid for deg til første time.
Trøtthet er veldig vanlig ja... Hvis du leser noen av de andre innleggene her så ser du fort det ;) Når det gjelder stikkingene du kjenner så er det også helt normalt. Det er fordi livmoren din vokser og gjør plass til babyen :) Men ikke bli bekymret hvis det forsvinner heller, for nesten alle symprtomene kommer og går hele tiden. Andre symprtomer som jeg har er ømme pupper, kvalm om morgenen og svimmel stort sett hele tiden. Men det hjelper hvis jeg drikker nok vann. Noe som forresten er veldig viktig. Renser opp i kroppen, og etterhvert som det blir mye fostervann så må vi tilføre nok til å erstatte det som skal byttes ut.
Jaja... nok fra meg....
Velkommen hit, og lykke til videre :)
Gratulerer så masse og velkommen hit til oss. Håper du trives, og masse lykke til ønsker fra meg.
Sessa 32+4
Tidl. bruker
13-12-2002, 21:59
Hei og velkommen hit!
Håper vi får en fin tid sammen på SM!
Gratulerer med baby i magen og velkommen til augustklubben. Det er helt normalt å være både trøtt og ha en del murringer. Dette var noe av det som gjorde at jeg forsto at jeg var gravid igjen og dermed testet minst 4 dager før jeg burde.
Håper du vil få det fin her og lykke til videre.
Klem Eternal:)
Termin 15 august
Tidl. bruker
14-12-2002, 00:09
Gratulerer så masse og velkommen hit til augustklubben :)
Lykke til med den voksende magen ;)
Tidl. bruker
14-12-2002, 00:20
Og gratulerer så mye med en liten :baby: -spire i magen! Håper du får det fint her sammen med oss!
Stor velkomstklem :klem:
til deg og velkommen blant oss kommende augustmammaer! :klapp:
Jeg tror symtomene dine er veldig normale; jeg har i hvert fall både hatt murringer i magen, og er vanvittig trøtt!!!!
:findag:
Og velkommen hit til augustklubben!
Lykke til med den voksende magen! Blir koselig å følge hverandre frem til august!
Gratulerer med spiren :D
Koselig at det kommer flere til her nå.
:findag:
Og velkommen inn i magedamegjengen! Det er så kjekt at vi blir mange etterkvart. Tenk at vi går rundt med bittesmå spirar i magen!!
Murringar i magen trur eg er heilt normalt (slik som alle skriv) - det var mine første teikn på at det var noko på gang.
Lukke til.
:) petrine
Og velkommen hit til oss! Nå har jeg nesten mistet oversikten over medlemmene jeg!!!! Håper at terminlista blir oppdatert snart... *ler*
Lykke til med reisen de neste 8 månedene du også!
Hei på deg og velkommen til augustklubben
Kjempehyggelig at vi blir flere :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.