PDA

Vis full versjon : lurer å lurer...

Snoopy82
09-07-2005, 22:39
hei:heia: sikkert mange som har det som meg.. *håper*
jeg er 5 uker på vei nå.. lurer sånn på om alt er i orden.. har vært veldig oppblåst i magen, å mens murringer, trøtt å alt det der.. men i dag er jeg i kjempe fin form.. trenger det å bety noe?? jeg innbiller meg at man hele tiden skal kjenne tegn:vetikke: har bare veldig ømme bryst vorter nå.. :hyper: umuli å ta på.. :haha: skulle ønske magen begynnte å vokse litt.. ha ha..

Hondacrv
09-07-2005, 22:53
har vært veldig oppblåst i magen, å mens murringer, trøtt å alt det der.. men i dag er jeg i kjempe fin form.. trenger det å bety noe?? jeg innbiller meg at man hele tiden skal kjenne tegn:vetikke: har bare veldig ømme bryst vorter nå.. :hyper: umuli å ta på.. :haha: skulle ønske magen begynnte å vokse litt.. ha ha..[/QUOTE]

Hadde også alt det... murringene er for at livmoren vokser. Det går opp og ned med hvor mye man kjenner, men det høres ut som om alt er i orden hos deg... ! Kanskje du snart bli kvalm??:kvalm: Da har du jo et skikkelig ekkelt men også veldig bra tegn...:urk: Jeg mener, siden du syns du var i så veldig bra form idag...
Lykke til i svangerskapet!

Snoopy82
09-07-2005, 23:02
:hyper: ja.. kvalme er jo et bra tegn.. var litt lett bølge kvalm for en uke siden, men det gikk sakte over.. bare lurer på om det kommer tilbake så blir det nok verre denne gang.. :urk: ja jeg håper å tror at alt er i orden.. har ikke blødd noe mer enn den dagen jeg egentlig skulle ha mesen, men det var bare LITT rosa dråper i noen timer.. har jo tatt to tester begge var positiv!!

må vel prøve å si til meg selv at dette kommer til å gå fint:nikker:

catty
09-07-2005, 23:53
høres bra ut:) kommer nok mer og mer...men kanskje ikke,noen har ikke alle disse symptomene som er "vanlig" de første mnd...jeg har nesten ikke hatt noen denne gang,bare oppblåst mage de første ukene med luften som fulgte med...hehe...og kvalme noen uker.....forrige gang hadde jeg alt....så nyt det å være i form!!!!!alt er nok som det skal....lykke til :heia:

Tidl. bruker
10-07-2005, 00:47
Alt er mulig og det meste er normalt.
Noen oppdager ikke at de er gravide før de er halvveis, andre merker detfra dag en.

Lykke til i svangerskapet! :snill: