PDA

Vis full versjon : Besøk av 2 uker gammel jente i dag = ÅHH DET ER SÅ LENGE TIL.....

Mo & Nurket
22-08-2002, 18:26
Dere skulle sett det nydelige lille nurket jeg så i dag! Hun var 2 uker gammel og litt av et vidunder :baby: :baby: En kollega av meg kom innom for å vise frem mirakelet.

SÅÅÅÅ NYYYYDEEEELIIIIG!!! :elsker: :elsker:

Hun var så snill og grei, bare sov og suttet på smokken sin. I følge mammaen var det bare koz, hele tiden.
Hvordan skal jeg klare å vente helt til januar??? Kan nesten ikke tro at jeg skal sitte med et slikt lite nurk i armene i januar, og at det faktisk er min kjære og jeg som har skapt h*n.

Kjente virkelig at "mammavibbene" var i høygir!! Skal besøke henne på mandag, og da har jeg bestilt øving på klesskift og bleieskift. Det er så lenge siden jeg gjorde det på mine nevøer og nieser så nå er det på tide å få praktisert litt igjen.

LeiaOrgana
23-08-2002, 14:10
Jeg gleder meg, jeg gleder meg, jeg gleder meg

Når jeg tenker på at nå er jeg jo alt halvveis, går det like fort tilbake den andre veien. Har jeg like lenge igjen som jeg allerede har gått??? Jeg føler jo at jeg har gått i en evighet allerede.

Men tiden går sakte men sikkert mot januar, og om ikke lenge er det vi som står med slike gode hjerteknusere i armene. :elsker: