PDA

Vis full versjon : Hei Jenter...

9na-snart-mamma
10-07-2005, 20:45
Da er jeg innom SM igjen en liten tur.. :)
Legge fra meg et lite innlegg....

Som dere andre her inne er jo jeg og "alene mor" :(
Ble mor til Lille Elina (født 28 april 01:30)

Barnefar dumpet meg da en mnd før terminen.. :( Duste mannfolk!!
Har kontakt med han ennå, men gud vet hvor mange ganger han har såret meg og gjort meg usikker.. Håper ikke min lille Elina får oppleve han som det!!

forholdet mitt til barnefar går veldig opp og ned.. vi er sammen samtidig som vi ikke er det på en måte.. som han på en måte har meg intill han finner seg noe annet.. men jeg vil jo egentlig bare være der for "familiefølelsen" er jo god, han hjelper jo til med det som trengs! men ikke økonomisk :( Huff, og jeg klarer ikke være så bitch tilbake heller!!

Men uansett hva som skjer der så har nå jeg og Elina det veldig bra.. Er ikke så vanskelig å være alene mor som jeg trodde.. Hun er ganske stille og rolig av seg.. Lett å ha med å gjøre.. Hadde nok vert værre om det var tvillinger, noe jeg visstnok skulle hatt i teorien sies det.. Hadde da 2 morkaker!!! :shock:

Det er hvertfall en kjempe opplevelse å bli mamma :hyper:

Vil bare ønske dere lykke til videre jeg alle sammen og gled dere til småtassene kommer!!!

Helene
11-07-2005, 01:27
Hei, hei!

Så morro å høre fra deg!

Menn er noen idioter stort sett, men det er det ingenting vi kan gjøe noe med. Tenker at det er deres tap, de som går glipp av så utrolig mye, mens vi er så utrolig heldige å få oppleve alt:)

Godt å høre at det går bra med deg og lille Elina, nydelig navn forresten! Er ikke så skummelt da, når du sier at det er enklere enn du trodde, gleder meg iallefall helt enormt!

:klemmer:

9na-snart-mamma
11-07-2005, 08:49
Ja det er faktisk mye lettere enn jeg trodde.. JEg har jo faktisk ikke no særlig med erfaringm ed barn.. Men det går veldig bra.. og håpet om å kanskje finne en ny gutt senre har jo blitt større med tiden her og.. Før tenkte jeg at sikkert ingen gutter ville ha en jente med unge.. Men har faktisk snakket med en del hyggelige gutter som har gitt meg håpet tilbake :heia:
Neste gang får jeg kanskje ikke være så kresen... Har jo egentlig en tendens til å falle for de "slemme" jeg da....

Tidl. bruker
12-07-2005, 22:34
Hei nina!

Så fint at du skrev noe her! Så fint å få tilbakemelding om hvordan det går etter fødsel også, ikke bare i selve svangerskapet. Høre at dere har det bra!

9na-snart-mamma
15-07-2005, 12:00
Hei nina!

Så fint at du skrev noe her! Så fint å få tilbakemelding om hvordan det går etter fødsel også, ikke bare i selve svangerskapet. Høre at dere har det bra!

Jepp... Og hvordan går det med deg?? og dere andre?? :snill:

Tidl. bruker
19-07-2005, 00:38
Jepp... Og hvordan går det med deg?? og dere andre?? :snill:

Joda, går bra med meg nå. Har ikke noe kontakt med barnefaren, men det er faktisk like så greit. Skal vente til han tar kontakt med meg. Orker han ikke lenger... (Du vet nå...)

Ellers så er jeg i kjempe fin form, sett bort fra bekkenet mitt.
Skal til behandling igjen i morgen og blir da i alle fall sykemeldt 50%. Men det er da like greit. Har så masse kynnere, sikekrt 10-20 om dagen. Er veldig ubehagelig. Så det skal bli godt å få roet ned litt ja.

Trives godt i jobben min og nyter godværet her nord. Humøret er på topp og stortrives med magen med masse liv inni! I dag kjente jeg Smurfen hikke! Morro, for det har jeg ikke kjent før. :hyper:

Håper alle dere andre har det like flott!