PDA

Vis full versjon : Super Fortvilet Og Sint!!!

Tidl. bruker
12-07-2005, 22:52
:sinna: Hei!

Må få skrive noen klagende ord... Lette litt på hjertet. :skrik: Er så utrolig sint!!
Har vært til kontroll hos jordmor i dag og på trygdekontoret for å finne ut hva jeg kan søke på og hva som gjelder når det kommer til barnebidrag fra far.
Og det jeg fikk vite fortalte jeg til barnefaren selvfølgelig. Da sier han at "hva skjer om jeg skal ha den 50% da??" Jeg sier til han at det blir ikke til at han skal ha Smurfen så mye, så det trenger han ikke tenke på engang. Vi må bare finne ut om han skal betale b.bidrag gjennom trygdekontoret eller privat. Og slik som det artet seg i dag tviler jeg på at det blir privat for å si det sånn. Ikke EN kontroll har han vært med på, ikke engang på UL, og når barnet kommer skal han kreve DNA test (noe jeg synes er helt greit for da kan han ikke komme med det senere). Og så nå plutselig skal han kreve 50%!!!! HALLO?!?! :hake: Han sa da etter at vi fant ut at jeg var gravid og han gikk fra meg til fordel for x'en sin at om jeg beholdt barnet så kom jeg til å ødelegge livet hans, dama hans sitt og barna hans sitt liv. Eneste grunnen til at han lager helvete er så han skal slippe betale de usle 1000 kr mnd. Han har helt siden 1 stund bare laga helvete. Fra nå av orker jeg ikke være hyggelig lengere, om han vil vite noe eller lurer på noe så får han ta kontakt og finne ut av ting selv. Vi har hatt helt grei kontakt til nå egentlig, bare når jeg tar opp viktige ting som må ordnes mlm oss for barnet, da slår han seg vrang. Men å sende grisete bilder av seg selv, det gjør ingen ting... Da er alt i orden. TOTAL TUFS! :dunk: Blir så lei meg! :leiseg: Han har ikke gjort en eneste ting i mitt svangerskap for at jeg skal ha det bra, ikke en eneste!
Han spurte heller ikke om hvordan jeg hadde det før jeg var uti 4 mnd da jeg kommenterte det til han at han ikke hadde spurt.

Beklager masse pes:leppe: , men godt å satt litt ord på hvordan jeg har det!

Villrose
13-07-2005, 00:28
Sender over en klem til deg....har en tufs som er far til barna mine jeg med....:urk:

Tufse-Enkeklubben....kanskje vi skal danne........:vetikke:

Helene
13-07-2005, 01:24
Skjønner godt at du er sinna, hadde blitt det jeg også!!!!!!

Det er det som er så utrolig greit med dette forumet her, man kan klage alt man vil. Vi har noen å dele alle gledene og sorgene med.

Sender deg mange gode :klemmer: og ønsker deg lykke til med pappaen!

Susanne
13-07-2005, 12:11
:klemmer:

Hørers ut som om han er ganske lik han vennina mi er gravid med!
Når hun fortalte at hun var gravid ringte han ikke før hun var i 4 mnd.
Da spurte han henne om hun ikke kunne dra å ta abort! :dån:

Lisabeth
13-07-2005, 13:25
Jeg vet litt om hvordan du har det, har nettopp vært der.
50-50 kan han bare glemmer, iallfall så lenge du ammer. Etter hver får dere se det an. Selv om han er dust overfor deg er det ikke sikkert han blir en "dårlig" far. La deg ikke stresse av at han skal ha 50-50, det tror jeg nesten alle fedre ser for seg, men når det kommer til stykket så dette noen av lasset....bare tomme ord. De fleste er heldigivs fornuftige.
Kutt kontakten med han en periode. Hva er det egentlig dere trenger å ha kontakt om? Ordne med bidrag gjennom trygdekontoret, ikke diskuter skaen med han en gang.
Og nå skal jeg si noe som du kanskje oppplever litt lite "medfølende": du skriver at han ikke ønsker barnet, vil ta dna test, at du ødelegger hans og flere sitt liv - du forventer vel ikke at han skal støtte deg gjennom svangerskapet?

Tidl. bruker
19-07-2005, 00:25
Og nå skal jeg si noe som du kanskje oppplever litt lite "medfølende": du skriver at han ikke ønsker barnet, vil ta dna test, at du ødelegger hans og flere sitt liv - du forventer vel ikke at han skal støtte deg gjennom svangerskapet?

Saken er den at rett før jeg ble gravid så sa han at "jeg vet at vi komer til å gifte oss". Dette er ikke noe han bare sier i hytt å gevær, han mente det faktisk. - Til dette forandret alt. Når vi tok testen, vi tok den sammen, så var det jeg som var paff og fortvilet, og han som støtta og sa at dette skulle vi klare. Det sa han i to dager, så hadde han rådført seg med en kompis og slik er det nå blitt... -Alt han har sagt.

Så.... Har vel ikke forventa så mye, men litt. Han er far til barnet og vil ha det... -Sier han nå.
Han er ingen dårlig far, han har to nydelige jenter fra før av, og er kjempe flink med dem, så det tviler jeg ikke på.
Det jeg irriterer meg over er at han vingler sånn fram og tilbake. Vi kan ha kjempe fine, lange samtaler, bare det ikke innebærer snakk om barnet, det er da han blir "helt umulig". Han vet han er far til barnet, det er det ingen tvil om, men han lager så mye oppstyr av ting.
Så i grunn så har jeg forventa litt av han,-ja! -Men ikke mye, at han hadde vært med på UL feks, og at man kan ha et greit samarbeide.

Jeg har ikke tatt kontakt med han, og kommer heller ikke til å gjøre det. Om han lurer på noe så må han ringe/ta kontakt meg. Hans tap!

Tidl. bruker
19-07-2005, 00:28
Sender over en klem til deg....har en tufs som er far til barna mine jeg med....:urk:

Tufse-Enkeklubben....kanskje vi skal danne........:vetikke:

Hehe...:hyper: Ja, det kunne jo vært en idè. http://www.snartmamma.com/plassen/images/icons/biggrin.gif

Tidl. bruker
31-10-2005, 14:40
Håper at alt har ordna seg for dere nå.. :klemme:

Sunna
01-11-2005, 19:40
Hei!

Sender deg også en god :klem: . Og beste rådet jeg også ville gitt er å kutte kontakten og la det være opp til han å spør hvordan ting går. Har jeg også måtte gjøre nå.
Men tenker på deg og håper selvfølgelig det ordner seg.