Vis full versjon : Dott i øret!!
Jeg er så lei. Går rundt med en dott i øret mer eller mindre konstant.
Må jeg til legen med dette? Hva gjør han i så fall?
Har hatt det fra tid til annen tidligere også, men innbiller meg at den er der mer nå etter at jeg ble gravid igjen :vetikke:
Noen gode råd eller litt medlidenhet :-) fra noen ?
Solstråle.
14-07-2005, 13:09
Hei du!
Stakkars deg, ikke godt å gå med dott i øret.
Jeg har hørt at noen tar noen dråper matolje i øret som er tett. Kansje du kunne prøve det. Uansett så er det ikke noe farlig å prøve.
Lykke til, håper det går over snart:heia:
vet hvordan du har det, siden jeg slet med det i forrige svangerskap. utrolig irriterende. dessverre kan jeg ikke komme med noen gode råd. men det gir seg ihvertfall etter svangerskapet. lykke til med graviditeten :gravid:
Jeg har også nærmest kronisk dott i venstre øre. Skikkelig plagsomt!!!!! Føler meg litt isolert liksom. har også hatt det innimellom før svangerskapet, men ikke slik som nå:urk:
Si ifra om du finner ut mer om årsaken til dette..............
Hadde dette i forrige svangerskap. Jordmor sa at dette var vanlig under graviditet, men tittet ikke inn i øret. SKulle ønske at hun hadde gjort det... For jeg slo meg til ro med svaret og gjorde ikke noe mer med det. Noen uker etter fødselen var jeg hos legen fordi det ikke hadde hjulpet, og jeg ikke lenger hørte på det ene øret. Han sa at for min del hadde det ikke hatt noe med graviditeten å gjøre, men det var rett og slett ørevoks som hadde tettet det ene øret helt og det andre delvis. Dette skjer av og til. Ble et nytt menneske etter øreskyll :haha: !! Så for all del; få noen til å sjekke øret ditt før du slår deg til ro med at det kun er pga graviditetet...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.