PDA

Vis full versjon : Og hvordan er formen?

Hampus
22-08-2002, 19:42
Selv er jeg overveldende trøtt. Legger meg gjerne på sofaen og hviler/sover :sover: når Sarah sovnet på kvelden. Og så passer jeg på å hvile når hun sover på dagtid!

Har de siste dagene følt meg noe kvalm på morgenen, men ikke så mye! Hjelper når jeg får noe i magen!(les; salte kjeks) :kidoki:

Har også et oppsett ømme pupper. Gjør ganske så vondt når Sarah ammer om morgenen! :( Men hun koser seg så masse at jeg vil la henne fortsette! :elsker: Og det er jo bare om morgenen som hun ammer!

Så har jeg merket på humøret at jeg begynner å bli litt mer hissig og så er jeg blitt MEGET lettrørt! Tårene triller for minste lille! :leiseg:

Så; hvordan er formen hos dere andre?

:findag:

5+5

Hang
22-08-2002, 19:53
Er også super trøtt. Legger meg rundt 21 og sover til 7. Kan godt finne på og sove en halvtime på ettermiddagen også. Ennå er jeg trøtt. Lillegutt på 4 er jo aktiv som aldri før... Merker at lunta er kortere når det gjelder han også ja. Stakkars han skjønner sikkert ingen ting...

Jeg er ikke så kvalm men har utrolig mye halsbrann, det hadde jeg hele svangerksapet sist også så jeg ser ikke akurat fram til dette. Men jeg har gått til innkjøp av gaviscon på apoteket så det blir nok min trofaste følgesvenn i ni måneder.

Puppene er litt ømme, men ikke sånn veldig.

Har utrolig vond smak i munnen hele tiden.

Godt med noen symptomer selv om ikke aller er så hyggelige, eller er det litt vanskelig å tro at det skjer noe der nede.

Har forresten tatt tre tester nå, alle er positive. Har to til liggendes, kommer sikkert til å ta de også etter hvert. Bare for å være på den sikre siden. :D

Selleri
22-08-2002, 20:09
Himmel og hav, jeg kan aldri huske å ha vært så sliten før! I dag begynte jeg på studiene mine igjen, jeg var helt ferdig da jeg kom hjem... slang meg ned på senga og måtte slappe av litt. Det er det første svangerskapet mitt, så jeg har ingen barn å ha kort lunte på - men treige buss-sjåfører og irriterende fjorten år gamle gutter på bussen som dunker i seteryggen og plystrer - de hadde jeg jammen meg kort lunte på i dag! Satt og freste for meg selv! Sprøtt - trodde ikke jeg var så hissig, jeg!

Håper dere koser dere til tross for trøttheten!

:klapp:

Klem Selleri 6+0

Johanna
22-08-2002, 20:29
Blir nesten misunnelig på dere, jeg!
Merker nemlig nesten ingenting. Kun litt ømme pupper og mens-murringer av og til. Tror jeg alltid har sovet like mye som jeg gjør nå, så det er heller ikke noe nytt. Skal til legen om fem dager, kanskje han kan hjelpe meg.

Klem fra Johanna, 6+3

Saga
22-08-2002, 20:55
Fryktelig trøtt på ettermiddagene. Ofte irritert!
Brystene stikker og kvalmen kommer og går...mest på kveldene.
Det gjør ikke meg noe i det hele tatt....koser meg med tanken på at "lillingen" finner seg til rette! :baby:

LIZ
22-08-2002, 21:16
Så lenge at jeg får min lille :baby: til slutt:D

Jeg har det i grunnen ganske ok, men jeg merker at jeg er ganske trøtt her for tiden, lunten er ganske kort (men det skyldes mest sansynlig at jeg har stumpet røyken), kvalmen kommer og går. Puppene er ikke så ømme lenger...... Så alt i alt ganske fint:)

Hva er det du studerer Selleri? Jeg er også student, og jeg ser at vi er nøyaktig like langt på vei:D

Liz 6+0

Vianne
22-08-2002, 22:29
Hei!

Jeg er også ganske så trøtt, men med en liten en å ta hånd om så blir det ikke så mye ekstra soving. Burde nok vært flinkere å sove når han sover:uff:

Mens-murringene har gitt seg, men kjenner det stikker litt innimellom.
Har ingen ømme pupper, hadde heller ikke det forrige gang.

Er veldig glad for at jeg ikke plages med kvalme eller noe, halsbrann har jeg aldri hatt, så jeg håper egentlig at dette svangerskapet blir likt som det forrige. Det blir jo spennendes å se:)

Åhh...kom på noe;) , om jeg ikke er nok temperamentsfull fra før, så er jeg hvertfall det nå!:blush:

Gaupa
23-08-2002, 00:28
Jeg er fryktelig trøtt hele dagen nå. Kunne sikkert :sover:hvorsomhelst! Også jeg som nettopp har begynt å jobbe igjen etter forrige permisjon :o

Ellers føler jeg meg topp:D! Må kanskje noen ekstra ganger på do i løpet av dagen, men det er jo egentlig bare greit å reise seg litt fra stolen innimellom (sitter foran PC hele dagen på jobb) :)
Det gir meg en liten "boost" på ettermiddagen å ha en liten gutt som blir overlykkelig over å se meg når jeg kommer hjem da :elsker:

Brumm
23-08-2002, 12:43
Har ikke merket noe spesielt enda... Var veldig trøtt her en ettermiddag men det var før jeg testa og var da sikker på at det ikke var noen ting. Går nesten og venter på å bli kvalm... er livredd for det for jeg hater det så vanvittig!!!! Vet min mor var ganske dårlig.. krysser fingrene for at jeg ikke arver henne der..

Har litt mensenmurringer i magen... Men det har jeg hørt skal være normalt.

Lykke til alle sammen!!!!

Frida
23-08-2002, 16:52
Jeg er også trøtt om dagen.Merker jeg blir utmattet av ingenting:( Vet ikke om det skyldes graviditeten eller varmen :D

Har vært endel kvalm i det siste og dette er en ny opplevelse for meg. Har jo tre svangerskap bak meg og har aldri vært kvalm tidligere.
Dette bekrefter vel bare at ingen svangerskap er like :)
Jeg begynner å jobbe igjen til mandag etter forrige permisjon, og må si jeg gruer meg litt siden jeg er så slapp/trøtt om dagen:(

Dette hørtes ut som det syte-innlegget :D Må legge til at egentlig har jeg det helt strålende.Jeg er jo GRAVID :klapp: :klapp: :klapp:

Klem fra Frida 7+6

Lavendel
24-08-2002, 17:54
Formen min er ganske så bra :D
Jeg er bare kvalm og :sover:
Men kvalmen merker jeg mest til om morgenen,men nylig så var jeg kvalm nesten hele dagen :( Det var kjedelig det,prøvde å spise frokost,men jeg bare :spy: Men det var heldigvis bare den ene gangen :klapp:
Er som sagt også litt trøtt,men ikke så mye..Dessuten er det ikke lett å være trøtt med en tenåringsdatter og en liten :baby: i huset :lol: Så de holder liv i meg :o :latter: Foreløpig ihvertfall..
Ellers er jeg i kjempe humør :D (Men bare vent til hormonene begynner å løpe løpsk,da blir det action..:o :uff: ) Føler meg glad nesten hele dagen :kry: :D
Så jeg vil si at formen er riktig bra :klapp: :D