PDA

Vis full versjon : Hei på dere

Heidi36
15-07-2005, 10:14
Jeg er altså Heidi, 36 år og gravid for første gang............ og jeg er ikke komfortabel med situasjonen. Har vel roa meg med at det ikke ble noen, og var fornøyd med det!

Nå er jeg bare deppa og redd, tenker på mine manglende morsegenskaper, bekymrer meg om friheten som blir borte, økonomi, kolikk, trassalder, ALT man kan bekymre seg for når det gjelder barn under 20 år omtrent.:shock: :vetikke:

Jeg er ganske stor, ca 90 før jeg ble gravid, og nå, etter ca 10 uker har jeg allerede lagt på meg 6 kilo.:shock:
Jeg er trøtt og sliten bestandig, selv om jeg ikke er i jobb, har vært sykemeldt i 3 år pga depresjon og angst.

Har vurdert abort, men min mann sier nei, og dessuten har jeg et livssyn som også er imot.

Herregud, jeg gruer meg SÅ til de neste månedene.

Sorry, jenter, jeg er egentlig både koselig og morsom jeg, men MÅTTE bare få ut litt gruff!!:heia: :haha:

Markmus
15-07-2005, 11:57
Hei på deg.

Ja ting går ikke alltid like greit :snill:
Sett deg rolig ned og slapp av. Alt går ikke etter planen.
Dessuten har du lov til å "rase" litt nå om dagen. Du skal se at ting har en tendens til å ordne seg (nesten) av seg selv.

Håper du får et fint svangerskap

:heia:

terti
20-07-2005, 16:27
Heisann!

Det er lov til å ha mange rare følelser, tror jeg. Det er jo store omveldtninger i livet man snaker om... Og jeg er også av og til redd med tanke på hvor godt livet mitt er nå og at jeg frivillig går inn og snur det på hodet. Og for meg har det vært lenge ønsket, så jeg skjønner at de følelsene er sterkere dersom man IKKE har planlagt graviditeten.

Men alle som har barn sier jo at det er det mest fantastiske som kan skje... selv om de innrømmer at det er slitsomt innimellom...
Jeg håper svangerskapet snur seg til å bli noe positivt for deg etterhvert!! Det er jo et fantastisk under hva som er i ferd med å skje i kroppen din (og min ).

Lykke til! :klemme: fra meg

CecilieVictoria
04-08-2005, 07:09
Hei Heidi!

Håper situasjonen forandrer seg for deg, og ønsker deg alt godt for svangerskapet ditt! :snill: