Wanja
22-08-2002, 19:45
Heisann dere!!!
Her er oppdatering etter dagens kontroll:) Var til jordmoren som vanlig...skal bare gå til legen de 2 siste ukene :klapp: ..Kan desværre ikke noenting med den fyren!!:( :bonk:
Uke:35+4
Vekt: +1 kg siden sist..(tils.20 kg!!:leiseg: )
Bt:135/85
Urin:negativ.
Hb: ikke målt,men 11.5 forje kontr.
Ødem:1-2..var en ren 2er forje gang:)
Leie:HF!...som d har vært i mange uker nå :D
Fl./min:135
Sf-mål: 33.5...Opp 1.5 på 17 dager!
Alt var kjempefint!:D :D :D
Og jordmor mente jeg var i bra form!! Er jo så gira for tiden...vi får jo nøkkelen til huset vi skal leie senere i dag:cool:
Ellers så ligger lillegutt litt over normalen..hun mente han ca var rundt 3 kg nå,og ble ca 3700-3800..:D Stor gutt:klapp:
Men venter heller i spenning for alle antagelsene trenger ikke være rette!!!!!! Tar d med en klype salt,men artig å høre uansett:) Nå er d hele 18 dager til neste kontroll:uff:
Ha en fortsatt fiin dag alle dere!!!!!
Klemz fra Wanja35+4
Her er oppdatering etter dagens kontroll:) Var til jordmoren som vanlig...skal bare gå til legen de 2 siste ukene :klapp: ..Kan desværre ikke noenting med den fyren!!:( :bonk:
Uke:35+4
Vekt: +1 kg siden sist..(tils.20 kg!!:leiseg: )
Bt:135/85
Urin:negativ.
Hb: ikke målt,men 11.5 forje kontr.
Ødem:1-2..var en ren 2er forje gang:)
Leie:HF!...som d har vært i mange uker nå :D
Fl./min:135
Sf-mål: 33.5...Opp 1.5 på 17 dager!
Alt var kjempefint!:D :D :D
Og jordmor mente jeg var i bra form!! Er jo så gira for tiden...vi får jo nøkkelen til huset vi skal leie senere i dag:cool:
Ellers så ligger lillegutt litt over normalen..hun mente han ca var rundt 3 kg nå,og ble ca 3700-3800..:D Stor gutt:klapp:
Men venter heller i spenning for alle antagelsene trenger ikke være rette!!!!!! Tar d med en klype salt,men artig å høre uansett:) Nå er d hele 18 dager til neste kontroll:uff:
Ha en fortsatt fiin dag alle dere!!!!!
Klemz fra Wanja35+4