PDA

Vis full versjon : Wanjas kontroll...

Wanja
22-08-2002, 19:45
Heisann dere!!!
Her er oppdatering etter dagens kontroll:) Var til jordmoren som vanlig...skal bare gå til legen de 2 siste ukene :klapp: ..Kan desværre ikke noenting med den fyren!!:( :bonk:

Uke:35+4
Vekt: +1 kg siden sist..(tils.20 kg!!:leiseg: )
Bt:135/85
Urin:negativ.
Hb: ikke målt,men 11.5 forje kontr.
Ødem:1-2..var en ren 2er forje gang:)
Leie:HF!...som d har vært i mange uker nå :D
Fl./min:135
Sf-mål: 33.5...Opp 1.5 på 17 dager!

Alt var kjempefint!:D :D :D
Og jordmor mente jeg var i bra form!! Er jo så gira for tiden...vi får jo nøkkelen til huset vi skal leie senere i dag:cool:
Ellers så ligger lillegutt litt over normalen..hun mente han ca var rundt 3 kg nå,og ble ca 3700-3800..:D Stor gutt:klapp:
Men venter heller i spenning for alle antagelsene trenger ikke være rette!!!!!! Tar d med en klype salt,men artig å høre uansett:) Nå er d hele 18 dager til neste kontroll:uff:

Ha en fortsatt fiin dag alle dere!!!!!

Klemz fra Wanja35+4

Mormona
22-08-2002, 20:03
Hei, Wanja :)

Dette var jo en flott kontroll du har vært igjennom. De ekstra kiloene kommer til å renne av oss alle sammen...bare vent og se....ammingen tar knekken på de fortere enn fortest, så ikke fortvil ;)

Så deilig å få nøklene til huset dere skal leie da....godt å komme igang med flytting og styr. Husk bare på at du ikke styrer og sliter for mye, men passer på å ta det med ro....ingen tunge løft på deg ;)

Håper du koser deg i varmen og ikke blir helt tussete av den :gal2:

klem fra Mormona T-10

Robyn
22-08-2002, 20:29
Hei Wanja!:)

Ser jo ut som om du er i fin-fin form! :D

Det blir nok spennende å få nøkkel til nytt hus ja, kan godt skjønne at du er gira.
Men jeg klarer faktisk ikke se for meg at jeg kunne blitt gira av noe som helst om dagen, er sløv som fy! :blush:

:findag:

Klem fra Robyn, T-26

Polyanna
22-08-2002, 22:25
De tallene var jo kjempefine! :klapp:

Så fint at du har energi og overskudd om dagen! Deilig, ikke sant!

Nyt det! "kos deg med de siste dagene i frihet!" sa min mor til meg....;)

Tuneland
23-08-2002, 01:32
Heisann!:vink:

Flotte tall har du!:klapp: Så bra at ødemene går nedover hos deg, det gjør det ikke her...

Det er litt morsomt når de driver og tipper vekta ved fødsel, skal bli spennende å se hvor godt de treffer.

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem, tuneland 35+2