PDA

Vis full versjon : WRÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!!!! (suttrete innlegg)

-Marlene-
22-08-2002, 20:02
jeg bare syter og klager for tiden jeg.. Og jeg VET at jeg gjør det. alt er så ille og fælt... ALT!!! huff jeg vet ikke hvor jeg skal begynne men jeg kan begynne med det som sliter meg nå:

Det er VARMT!!! jeg fungerer ikke lenger, ble sur i dag da jeg våknet kl 12 og tenkte, hva f&%€#" skal jeg gjøre nå og frem til kvelden? for ute KAN JEG IKKE være.. her er det jo 29 varme grader.. JA 29!!!!! Inne er det "bare" 25-26 og det går greit.. Ikke helt greit, men litt!!! Jeg svetter og svetter, renner mellom brystene, er bløt over hele meg, og jeg er svimmel... svimmel og grinete... jeg orker ikke denne VARMEN!!! Jeg har funnet ut en ting: Dette er det dummeste jeg har funnet på!!! HVorfor har ingen advart meg mot å gå gravid på sommeren? HVORFOR????

Videre har jeg så mye vondter, og hvis legen hadde visst om bare 1/3 av de, så hadde jeg blitt innlagt. Ja det tror jeg.. og ikke på et sykehus, men på psykriatisk!!! For jeg HØRER dere sier at å være gravid er ingen sykdom, men dere kunne lurt meg.. for så mye vondter jeg har er KUN pga graviditeten.. kanskje det er slik at kroppen min trener meg opp i vondter? slik at den dag jeg skal føde bare ler av smertene? for vondter har jeg hatt i 9 mnd jeg da, og da gleder jeg meg så ille til å bli ferdig at jeg ikke registrerer disse veene? eller kanskje kroppen min fra nå av blir imun mot vondter? ett eller annet er det, og kroppen min er ikke god. Disse er vondtene jeg får i løpet av en uke:

vondt i hodet, slapp, trøtt, vondt i korsrygg, brennende følelse mellom beina, vondt i ryggen, svimmel, kvalm, vondt i magen, vondt i nakken OG ->>>>>bettennelse i TOA >>>>>>>>-!!!! osv osv osv....

Videre så er det nok mye mer jeg kan klage på.. men akuratt nå ble jeg veldig opphengt i vondter og varmen.. men kommer jeg på de (noe jeg sikkert gjør i løpet av ett par timer) da kommer jeg inn å klager litt til.. ;)

HVA skulle en gjort uten snartmamma? kunne liksom ikke ringt ei venninnne å HYLA ut om dette heller... :bryn:

:findag: i varmen :p

Hilsen sutre.... 32+0

-Marlene-
22-08-2002, 20:07
jeg kom på en ting til... Jeg HATER vepser og FLUER.. spesielt fluer som skal sette seg på maten min når jeg spiser... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG!!!

:bonk:

puh... deilig... :p

K@trine
22-08-2002, 20:23
Jeg er veldig enig med deg. Jeg har også hørt mange ganger at og være gravid er ingen sykdom :grrr: men for enkelte så er det faktisk det. Den varmen tar snart knekken på meg og, jeg synes det er helt grusomt. Også får jeg jo så mye vann i kroppen at det er kjempevondt i anklene og det presser på i låra og leggene også er det alle disse hormonene, jeg har nå plutselig finni ut at jeg skal irritere meg over alt svigermor sier og gjør og ho som egentlig er det snilleste mennesket jeg vet om. Ho gjør ikke en flue fortred engang. Og når det er varmt så bli jeg jo enda mere irritabel og når jeg har sovet dårlig flere netter på rad (pga. varmen) så blir vel ikke humøret noe bedre av det. Også er det denne hersens halsbrannen da :grrr: Også synes jeg at jeg blir sliten av den minste lille ting, bare jeg omtrent rydder ut av oppvaskmaskinen så blir jeg svett og sliten og må hvile meg litt.
Dette var litt av elendigheten som jeg kom på akkurat nå, det er sikkert mere. Det positive er jo det at om 7 uker så får jeg se babyen min:D
Lykke til i varmen alle sammen!
Klemmer fra BigMama 33+1:gal2:

Puncky
25-08-2002, 03:56
Marlene du er jammen vittig :klapp:

Du beskriver de samme plagene som jeg har....
Helt pyton!!

Må også legge til en ting til, og det er at ting som tidligere ikke har vært noen sak, blir til verdensproblemer i disse dager.... :bonk:

Enig i at det er godt vi har snartmamma!

Kos Puncky :birth: 4.oktober

lillemusmeg
27-08-2002, 13:54
Ikke sov så lenge! Stå heller opp tidlig, spis frokost og gjerne gå en tur FØR det blir alt for varmt! Så er det så godt å sove en time etterpå! Jeg blir kjempedårlig humør av å sove forlenge ut på dagen, og får vondt i hodet og blir litt uvel...

Lykke til videre!

:stakar:

34+1