Vis full versjon : Magen min er ikke så stor......
Jeg har igrunn vært ganske fornøyd med at magen min ikke er så stor.......:)
Men i det siste har endel som selv har barn kommentert at magen ikke er så stor........ Jeg var litt stor før jeg ble gravid, og veier meg ikke, så jeg har ingen tall å komme med. Men jeg har ikke gått opp noe særlig utover pupper og mage. Jeg har vel heller gått noe ned i meg selv. Mannen min mener at magen min ikke synes så godt fordi jeg var litt kraftig fra før. Jeg vet ikke jeg..... Har også fått kommentarer på at jeg ikke har lagt noe særlig på meg. Dette er mitt første barn, og jeg vet at man ofte ikke er så stor da. SF-målene har forøvrig vært helt normale. Jeg er 32+5.......Skal jeg bare fortsette å være glad for at magen ikke er kjempestor???????????? :???:
Synes du skal ta disse siste ukene og bare storkose deg med den magen du har. Noen babyer ligger lenger bak mot ryggen enn andre og da er det klart at magen ser litt mindre ut.
Jeg vil tro at du har lettere for å få på deg klærne og at magen ikke er så veldig i veien hele tiden og det må jo være deilig :)
Ikke fortvil fordi magen din kanskje ikke er så stor som du synes den burde være. Så lenge alle kontroller av mage og baby er i orden synes jeg du skal kose deg :)
klem fra Mormona T-10
Kommer helt an på hvordan livmora di er også dette da. Har du bakoverbøyd livmor, som mange har, blir som regel magen endel mindre. Har man foroverbøyd livmor (som jeg har..), blir magen gjerne endel større.
Så har man jo forskjellig størrelse på tarmer, mengde fostervann osv. som jo også spiller en ganske betydlig rolle her.
Tidl. bruker
22-08-2002, 23:41
Ikke uro deg jeg var ikke stor med førstemann. Men han lålangt nede slik at magen ble lav. Ellers så må jeg si kos deg den tiden du har igjen. Når ungen kommer blir det ikke noe frihet lenger. Iallefall på en stund.:p
Hei
Jeg er også litt stor i utgangspunktet og har ikke fått noen mage som er synlig for andre. Er 22+4. Flere kommenterer at det ikke viser, mange aner ikke at jeg er gravid osv.
Jeg er bare glad for det, jeg.
- For det første vil følelsen av å gå lenge gravid bli mindre.
- Jeg kan gjøre de vanligste ting uten problemer
- Jeg slipper så mange nye klær (foreløpig)
- Sjansen for å få store plager utsettes og perioden for dette vil da bli kortere
Jeg tror jo den popper ut på et tidspunkt, merker den når jeg ligger i senga om morgenen, men foreløpig er jeg bare glad til. Jeg har alltid vært stor, og derfor har det vært litt stress å tenke på at jeg kanskje blir diger under graviditet.
Ulempen er dog at jeg liksom ikke er gravid, og at jeg derfor får følelsen av at jeg for all del ikke må snakke om det eller be om å bli tatt ekstra hensyn til. Hadde jeg hatt stor mage, ville jeg antakelig blitt "tatt bedre vare på" f.eks. på jobben. Men foreløpig har det gått bra.
Jeg er jo mindre på vei enn deg, så sammenligningen blir jo noe skjev, men tankene om å ønske seg mage kan være identiske.
Sine
Jeg hadde det deg jeg også. Nesten. Magen lot vente på seg og da jeg endelig hadde fått en kul var jeg fornøyd. Men så stoppet den liksom. Og kommentarer som var godt ment sårte. Men de 2 siste mnd vokste den som bare det!! Din mage er din mage. Sådet så!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.