PDA

Vis full versjon : Tenker mye på dette

Tidl. bruker
15-12-2002, 02:37
Jeg venter nr: 2 11.mars er allså 28 uker på vei. Hatt bekkenløsnig siden jeg var 3 mnd på vei med nr:1 er 19 mnd nå. Så jeg skulle ventet med en til, men slik ble det bare ikke. Hadde ikke klart å ta abort. Men nå vet ikke jeg om jeg tør å få flere siden pga bekkenløsnigen.
Har nå så sterke smerter at jeg nesten ikke klarer å stå noen .dager. Bruker krykker for det meste for å komme meg frem. :( Men ikke når jeg skal skjøre vongen. Får alikevell støtte da, er reguler bart håndtak.
Smertene er så sterke at jeg har probelmer med å sitte til tiden. Smerter langt ned i baken og i hele bekkenet. Slik at det å sitte ikke er da godt. Særlig det å sitte seg ned på toalettet. FÅr så smerter at jeg at jeg ikke noe der og da. Føles som hele rompen skal falle av.
Jeg har derfor tenkt at hva med keisersnitt fremfor vanlig fødsel. Er redd for hvordan kroppen takler en fødsel til. Vil ikke ende i rullestol etterpå for en periode. Blir da avhenig av hjelp hjemme i huset med 2 unger.
Skal til legen i mitten av januar 2 mnd igjen til fødsel. Lurer på å ta dette opp med han da. For kanskje planlagt keisersnitt er best? Slik at jeg kommer i kontakt med KK for å søke om dette.
Hva tror dere???

Går til fysio og forebygger alt jeg kan :uff:

Sirkeline
15-12-2002, 14:30
Hei.
Kommer bare med et forslag for en bedre hverdag fram til fødselen:
Prøv polaritetsterapi . Vet det finnes 2 stk i Bergensmrådet.
Er selv polaritetsterapeut - og vet derfor at det finnes noen unike teknikker for å forebygge, samt behandle bekkenløsning.
Vet av flere som har blitt kvitt plagene ved å få slike behandlinger. Det er verdt et forsøk!

Hang in there.........

Hvis du er interessert kan du sende meg en PM - så kan jeg gi deg mer opplysninger.

Sirkeline
11+0