Vis full versjon : hihi, tour de france..
Tidl. bruker
19-07-2005, 10:31
Dere som har dilla på Tour de france eller ka det nå heter.. ta testen da;
http://web3.aftenbladet.no/quiz/?compid=p1121248889585&start=true
Tidl. bruker
19-07-2005, 10:47
nå ble jeg imponert jeg fikk
Du scoret 47%
Dette var heller middels.
Vel jeg gjettet bare i hutt og pine da :knegg:
Tidl. bruker
19-07-2005, 10:48
Fikk 47%. Trodde jeg hadde fått med meg mer...:heia: Hushovd
70% riktig, så da har jeg fått med meg litt:-)
Førstereis-med to i magen
19-07-2005, 10:57
Fikk 52%... Jeg liker ikke tour de france en gang.... Men :bryn: må ha med seg det han kan når han kommer hjem...
Bare 41% !!! :tøff:
Det var noen få som jeg visste, resten gjettet jeg.. hmm.. hvorfor vinner jeg ikke på lotto da??? :undrer: Har da mer interesse for lottotrekningen enn sykkelritt...
Alpengold
19-07-2005, 11:18
94 % her :heia: . Kunne ikke det siste spørsmålet og rekkenumer jeg bare traf riktig. Ellers var det ganske lett. :hyper:
Solstråle.
19-07-2005, 11:26
Hva kan du om(ikke dilla på) Tour de France? 17% Dårlig!
Men på tester.. hehe..
3 rette svar er vel ikke ille.
Vet jo hvor det ender da. Paris. De to andre rette var tipp lik de andre spørsmålene.
Fantastisk! 41% :knegg: Det var faktisk i overkant av hva jeg ville forventet av en som heller sitter ved pc`en enn ved tv`n!
Du scoret 23%
Ikke bra
:flau:
haha, 17%.. Jeg har ikke sett noe.. så det var vel bra? hihi
nå ble jeg imponert jeg fikk
Du scoret 47%
Dette var heller middels.
Vel jeg gjettet bare i hutt og pine da :knegg::knegg: Det samme fikk jeg. Har ikke sett på det i det hele tatt, for jeg synes det er utrolig kjedelig (selv om jeg er fra sykkelbyen Sandnes)
70% riktig, så da har jeg fått med meg litt:-)Jeg også!
Litt sent, men.....
Du scoret 64%
Ikke verst
Du scoret 64%
Ikke verst
Hadde jeg kommet under 50% hadde nok :bryn: ristet godt på hodet.. i hele 3 uker i sommer og i fjor og året før der har han prøvd å lære meg dette her da.. han er sykkelfan nr 1! Min mor var i Paris under tour de france tider og kjøpte en t-skjorte til ham der nede.. det var det eneste jeg så ham med de ukene der ja... :fnise:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.