PDA

Vis full versjon : Nesen er gal!!!!

Føniks
19-07-2005, 22:59
Etter at jeg ble gravid har luktesansene mine gått helt av skaftet. Sikker på at jeg kan kjenne hva alle i min bakgård har til middag hver dag. Nå sitter jeg i min stue å kjenner lukten av popcorn, og det er ikke fra vår leilighet.

Jeg blir gaaaaaal:urk: Noen andre som sliter med dette?

heny
19-07-2005, 23:26
jepp synes lukter som andre ikke engang kjenner blir for intense for meg.
så jeg har nok samme problemet som deg...

Alpengold
20-07-2005, 07:31
Når vi var i Egypt ( Uke 7) ,var det den verste luktetiden for meg. Tenk alle de krydder og parfume butikker vi måtte gå forbi ,og mat.... :dåne: Men morsomste var når vi gikk forbi rommene ,da kunne jeg fortelle hva folk gjør der ,at noen nettopp dusjet eller vasket opp osv... Mannen min gikk bak meg å prøvte å fange noe lukt ,men det var helt umulig. Selv om han ikke røyker ,så luktesansen hans er ikke så god som min.

Jeg kjøpte meg 5 !!! nye parfymer på taxfree for to måneder siden og har ikke brukt dem endå. En parfume solgte jeg til en kollega på job ,for jeg kan ikke fordra denne lukten akkurat nå. Men det var en stor feil ,for hun bruker den nå, og jeg sliter så felt hehehehe men men...

Også prøver jeg å holde meg borte fra svigerfaren min ,som røyker tobakk. Det er forferdelig lukt etterpå.

Jeg har veldig sterk luktesans til vannlig og sliter mye ,men nå ble den forsterket trolig 100 ganger :dåne: :haha:

Adrienne
20-07-2005, 08:45
Du er ikke den eneste. Mannen begynner jo å lure når jeg med 100% sikkerhet kan si hva han gjør på kjøkkenet når jeg sitter helt utenfor synsvidde. Og er det ikke typisk at luktesansen er på topp når kvalmen er det samme? Har flere ganger måttet forlate butikker fordi folk lukter vondt.