PDA

Vis full versjon : Tips mot kvalme

karo
15-12-2002, 17:17
Jeg har den den siste uken vært kvalm så og si hele dagen, men etter at jeg fredag begynte å ta ingefærkapsler (1 stk sterk type til frokost), har den vært som forduftet. Jeg kan selvfølgelig ikke vite om det er pga ingefærkapslene, men jeg har en sterk følelse av det. jeg prøvde det også sist jeg var gravid, men først på slutten av kvalmeperioden. Det hjalp da og, men det var ikke så ille lenger da jeg begynte, så endringen ble ikke så markant. Akkurat nå føles det imidlertid som om det er et helt vanvittig vidundermiddel. :klapp: :klapp:

Til dere andre som sliter med kvalme kan jeg bare si: PRØV DET! Og fortell gjerne om hvordan det virker på dere ...

:findag:

Balumba
16-12-2002, 09:52
Har vært småuggen og kvalm hele siste uka, jeg også! Har ikke :spy: enda, men det har vært nære på flere ganger. Blitt kjempevar på lukter og det skal ikke mye forandringer i lukt rundt meg før jeg brekker meg. Litt slitsomt i grunnen :uff:, men jeg trøster meg med at det kunne jo ha vært verre, da!

Og jeg som har ingefærkapsler hjemme i skapet og sitter her på jobb og er kvalm. Dette skal jeg jammen prøve i morgen!