PDA

Vis full versjon : Jo, jeg er nok hormonell...

Månestråle
22-08-2002, 22:13
Idag reiste hunden min :leiseg:
Hun skal være hos mine foreldre når jeg er på sykehuset. Og siden vi hadde besøk av noen på hjemtraktene fant vi ut at det var en smart løsning at hun ble med dem oppover. Det vil ta 7-8 timer for oss å kjøre henne til mamma og pappa og det er ikke bare bare å begynne med når man merker fødselen er igang. Så jo, det vvar altså veldig fornuftig å sende henne oppover. -Og jeg vet hun får det som plommen i egget hos mine foreldre, med mye kos, turer og oppmerksomhet :) . Så hva er egentlig problemet? :???: Vet ikke, bare savner henne så tårene triller :leiseg: . Det er så tomt i huset uten henne og tenk om jeg går over tida, da blir det mange uker uten den gode vofsen min! Til og med mannen min synes det ble litt tomt her. Ja, jeg får skylde på hormoner (greit å ha de å skylde på). Er jo egentlig en nøktern og fornuftig person, tror jeg.

Også har jeg vært på kontroll idag. Det gikk bra, men legen min skriver ikke så mye (feks ikke ant. hjerteslag etc).

Vekt: Totalt opp 7,5 kg
Blodtrykk: 105/70
Urin: Neg
Ødem: 0
Leie: Hodet festet.

Så alt i alt har jeg det bra! :) Det ser ut til at bebisen har det fint og jeg vet at hunden er i de beste hender. Det hjalp jammen å få "skrive ut hormonene". Ser jo svart på hvitt at jeg ikke har så mye å grine over. Ha en fin kveld damer!

Klem fra hormonelle Månestråle T-20 :cool:

Polyanna
22-08-2002, 22:21
Ohoi! Så flotte tall! :klapp:

Må si du er utrolig heldig som slipper ødemer i denne varmen, altså!:)

Men det er klart det er trist når et familiemedlem reiser bort så lenge! Syns ikke DET er så hormonelt å bli lei seg for akkurat!

Nyt siste dagene dine, da!:)

Paula
22-08-2002, 22:54
Å, jeg skjønner deg så godt. Har selv en liten vofs som jeg er såååå glad i. Jammen meg lov å være litt hormonell nå, altså.;)

Det var forresten flotte tall fra kontrollen din. :klapp:

Lykke til videre!

Paula uke 35

Tuneland
22-08-2002, 23:07
Gråt ivei du, er helt iorden det! Så skal heller vi prøve å trøste deg så godt vi kan.:stakar:

Skjønner godt at du synes det ble tomt og stille etter at hunden dro, særlig når du vet den blir borte en stund. Jeg følte det også slik da junior reiste på ferie i sommer og skulle være borte i 1 1/2 måned. Jeg trodde ikke jeg skulle komme meg gjennom ukene, men det gikk!:klapp:

Det positive er jo at det er så vanvittig godt når de kommer tilbake!:)

Ellers har du jo flotte tall å vise til fra kontrollen da!!:klapp:

:findag:

Klem, Tuneland 35+2