PDA

Vis full versjon : Bekkenløsning

Prill
22-07-2005, 08:38
Er redd jeg alt nå er igang med bekkenløsning igjen. Sist kom det rundt uke tretten, fjorten. Nå er jeg bare 6+6 og jeg er helt ødelagt i ryggen!! Vi har ikke fortalt det til noen enda, så jeg har ikke lyst til å begynne å "klage" alt nå.

Her på jobben er det bare meg og en til i to uker til fremover:urk: , hjelpe meg.
Jeg står på varemottaket og jobber i butikken, så det sier jo seg selv at det må bli løfting.

Er det noen her som har fått bekkenløsning så tidlig?

Jeg har lovet meg selv at jeg skal holde ut disse to ukene til resten kommer tilbake, men da er det nok stopp tenker jeg. Jeg jobbet halvt forrige svangerskap da det ble på det værste. Fult sykemeldt de tre siste månedene før termin.

Har dere noen synspunkter og forslag til hva jeg kan gjøre.:shock:

marg-lan
26-07-2005, 14:16
Hei,

Eg meiner at du skal høyre på kroppen din uavhengig av korleis dei på jobben klarer seg. Eg er sikker på at ingen takkar deg dersom du slit deg ut no dei neste to vekene... Sjukmeld deg dersom du ikkje er i form... :lege:

matelulla
26-07-2005, 14:24
Jeg er 9+3 og kjenner det godt nå.:blæ: Forrige svangerskap kom det senere, men hadde ganske kraftig da, og har hatt ilinger en gang i måneden etter det,i seks år...:mumle: Nå er jeg sykmeldt pga spotting og smerter, men regner nå ikke med at jeg blir friskmeldt ut svangerskapet.:trist2:

Synes du burde lytte til kroppen din! Det er ikke bra å presse kroppen når det gjelder bekkenløsninga.:niks: