Vinga
22-08-2002, 22:33
Jeg og sambo har bestemt oss for både gutte- og jentenavn, men siden jeg elsker navn så fortsetter jeg å skrive navnelister... :bonk:
Kanskje noen av dere finner et navn dere liker?
Vil bare legge til noe.. Har nå jobbet i barnehage i en uke, og får høre mange forskjellige navn. Noen av navnene er ganske spesielle....
Eksempel: Jens Herman. Det er også vanskelig å si, og ungene kaller gutten "Sei`mann" (seigemann).
Vanskelige, pompøse navn er nettopp det, vanskelige. Maxemillian o.l foreksempel.
Her er iallefall mine lister ;)
Jentenavn:
Adriana
Raya
Ayla
Vilde
Synne
Henriette
Tanja
Julianne
Hedda
Heidi
Sunniva
Lise
Marie
Anne Kristi
Natasha
Anne Lise
Sølvi
Anne Randi
Evelyn
Anja
Guttenavn:
Gabriel
Marco
Jonas
Levi
Toni
Jesper
Anders
Even
Zander (søskenbarnet mitt på 2 år heter det)
Edvin
Elias
Håper selvfølgelig på tilbakemeldinger, om noen fant navn verdt å titte nærmere på
:D
Dette er to lister der jeg mikser stiler og styrer på, men dette er altså de navna jeg kommer på akkurat nå som jeg liker.
Hva synes dere?
Klem fra vesle L 14+4 og
Kanskje noen av dere finner et navn dere liker?
Vil bare legge til noe.. Har nå jobbet i barnehage i en uke, og får høre mange forskjellige navn. Noen av navnene er ganske spesielle....
Eksempel: Jens Herman. Det er også vanskelig å si, og ungene kaller gutten "Sei`mann" (seigemann).
Vanskelige, pompøse navn er nettopp det, vanskelige. Maxemillian o.l foreksempel.
Her er iallefall mine lister ;)
Jentenavn:
Adriana
Raya
Ayla
Vilde
Synne
Henriette
Tanja
Julianne
Hedda
Heidi
Sunniva
Lise
Marie
Anne Kristi
Natasha
Anne Lise
Sølvi
Anne Randi
Evelyn
Anja
Guttenavn:
Gabriel
Marco
Jonas
Levi
Toni
Jesper
Anders
Even
Zander (søskenbarnet mitt på 2 år heter det)
Edvin
Elias
Håper selvfølgelig på tilbakemeldinger, om noen fant navn verdt å titte nærmere på
:D
Dette er to lister der jeg mikser stiler og styrer på, men dette er altså de navna jeg kommer på akkurat nå som jeg liker.
Hva synes dere?
Klem fra vesle L 14+4 og