PDA

Vis full versjon : Noen som så Poirot igår???

Leisy
28-07-2005, 11:16
og som kan fortelle meg hvem som var morderen? Fikk besøk midt i andre del av føljetongen og fikk ikke fulgt med på Poirot i går. Noen som så, og som kan fortelle meg hvem morderen var??:snill: :snill: :snill:

Grace
28-07-2005, 12:21
og som kan fortelle meg hvem som var morderen? Fikk besøk midt i andre del av føljetongen og fikk ikke fulgt med på Poirot i går. Noen som så, og som kan fortelle meg hvem morderen var??:snill: :snill: :snill:

Det var hun damen som ble malt av Amyas. (Husker ikke navnet...)
Hun hørte at Amyas sa til konen at han ikke var betatt av henne lenger, og ville bare bli ferdig med maleriet og få hun bort derfra. Han hadde ingen intensjoner om å skilles fra konen og gifte seg med henne.

Audrey Horne
28-07-2005, 14:30
Hun het Elsa Greer:blunke:
Har sett at det finnes Poirot på DVD. Vurderer å kjøpe noen til slutten av svangerskapet, og til jeg skal gå hjemme.
Elsker Poirot! Har sett på han siden jeg var liten. Det var faktisk det første "voksenprogrammet" jeg fikk lov å se! :tv:

Oops 74
28-07-2005, 14:55
Ellers vil jeg absolutt anbefale boken. "Tre små griser". Det er endel poeng i boken som ikke blir med på filmen.:vetikke:

Hvis du ikke ønsker det vil jeg bare si at Caroline (kona) hevdet at det var selvmord og "gikk med på" å bli dømt og hengt fordi hun var sikker på at morderen var søsteren hennes. Hun med det rare øyet som Caroline hadde skadet som barn. Hun hadde nemlig sett henne tukle med ølflasken.