Vis full versjon : Blandede følelser
Hei alle august-jenter!
Jeg sitter her med litt blandede følelser. Tenk at nå er jeg tilbake på SnartMamma, og det er jeg veldig glad for, samtidig som jeg egentelig "ikke vil være her".
For et år siden begynte jeg å smugtitte på NybaktMamma, men "besøket" der ble svært så kort.
Ei nydelig lita jente fikk vi to uker over termin nå i februar, men vi fikk bare ha henne i et kort døgn. Det er var så uventet at vi skulle miste henne, og en uoppdaget oksygensvikt under fødselen ble hennes skjebne. :leiseg:
Jeg savner henne så fryktelig mye og hele tiden har jeg vært sikker på at å bli gravid igjen var det eneste som kunne hjelpe på smerten.
Så her sitter jeg. Tør ikke å glede meg for mye ennå og vet at dette svangerskapet kommer til å bli veldig tøfft for oss og våre nærmeste.
Håper dere bærer over med meg hvis jeg skulle bli for pessemistisk.
Selv en vei på tusen mil, begynner med et skritt.
Stor klem fra Toria :)
Petterine
16-12-2002, 23:44
Du skal se at dette går så bra så bra!!!!!
X fingrene for deg og dine!:)
Tidl. bruker
16-12-2002, 23:45
Heisann Toria!
Gratulerer med :baby: og velkommen hit! Jeg skjønner at du er tilbake med blandede følelser. Man kan jo ikke forvente noe annet etter det dere har gått igjennom :trist!: Så ufattelig trist. Jeg har tre små engler der ute et sted, de ble ikke like store som din datter, men det er utrolig trist allikevel. Jeg vil iallefall ønske deg lykke til her i augustklubben! Det går nok bra skal du se!
Tidl. bruker
17-12-2002, 00:15
Velkommen hit Toria og gratulerer med baby i magen :baby:
Skjønner godt at dette er tøft og at du sitter med blandede følelser.
Så urettferdig og trist at slike ting skal skje :(.
Vi skal støtte deg her inne og hjelpe deg på veien :)
:klem:
Gratulerer med spiren i magen :)
Så ufattelig trist og vondt det du har vært igjennom, skjønner veldig godt at du har blandete følelser. Hyl ut dersom det er noe, så skal vi være her for deg :klem:
Gratulerer! Eg kan ikkje sette meg inn i korleis det må følest å miste sin vesle baby, men eg håper du etterkvart kan glede deg over det nye livet som spirer i deg.
Lukke til framover!
:) petrine
Kan ikke sette meg inn i hvilke følelser du har pga. dette ufattelige tragiske som du har vært med på! Håper bare at vi her i augustklubben kan være til hjelp og støtte når du trenger det!
Lykke til videre med den lille spiren i magen :)
Klem fra Balumba :)
(7+0)
Vil bare ønske deg velkommen. Håper du her inne kan finne litt trøst og støtte dersom det kommer tunge stunder framover. Jeg ønsker deg lykke til og tenker at denne gangen går det godt for deg og dine.
Hilsen mizuno
Adrienne
17-12-2002, 15:36
Kjære Toria,
Jeg forstår veldig godt at du har blandede følelser med å være her. Det er så ufattelig trist når slikt skjer, og jeg kan bare forestille meg hvor vondt du har det.
Likevel håper jeg at du klarer å finne gleden med å være gravid igjen, og det at datteren din skal få en lillesøster eller bror, selv om du selvfølgelig føler savnet og tapet etter henne.
Og husk at vi er her for deg for å dele både gleder og sorger.
*Klem*
Adrienne 4+5
Gratulerer med :baby: i magen! Krysser fingrene for at det går bra denne gangen.
Vanskelig for oss som ikke har opplev dette å forestille oss hvordan du/dere har det, men noen varme tanker sender jeg deg/dere uansett!
:stakar:
Goood klem fra Maggie
Kjære deg. Det er ikke vanskelig å forestille seg at du nødvendigvis må ha blandede følelser. Men uansett; GRATULERER, og velkommen hit! Jeg ønsker virkelig for deg at du og dine midt i smerten, får en fin svangerskapstid, og deretter alt det GODE som normalt avløser en graviditet.
:klem: :klem: :klem:
Kjære alle sammen!
Tusen tusen takk for så mange gode ord. Jeg blir helt rørt.
Jeg er litt redd for at noen skal bli støtt eller skremt fordi jeg blir en påminnelse om at ting faktisk kan gå galt også når man føler seg som mest trygg. Men jeg er den jeg er og har opplevd det verste som kan skje et menneske, å miste sitt eget barn. Dette må jeg ta med meg videre i livet, og det er en del av min hverdag.
Så til dere som ikke klarer å bli minnet på dette når dere selv går gravide, så gi meg en liten beskjed dersom jeg bør ”ligge litt lavere i terrenget”. :uff:
Hvis noen har lyst til å lese om Viktoria, finner dere internettadressen til minnesiden hennes i profilen min.
Når natten så stille seg senker, finnes stillhetens tomhet hos meg,
og lik den klareste stjernen som blinker, så sterk er min kjærlighet til deg.
Tusen klemmer fra Viktorias mamma, Toria :)
Gratulerer så mye med en liten i magen. Skjønner godt at du har det vanskelig. Nesten umulig å sette seg inn i din situsjon uten å ha opplevd det selv. Håper inderlig du klarer å glede deg over denne graviditeten og at redselen for at noe skal gå galt ikke overskygger det. Føler virkelig med deg. Du skal se at skjebnen er lys for deg denne gangen.
Nå har jeg tatt meg fri fra eksamenslesingen en stund, og lest rubb og stubb fra Viktorias minneside. Og jeg har grått så snørr og tårer rant ... Det er mulig du minner oss om hvor gruelig galt det kan gå, men selv om det kan gjøre vondt, tror jeg ikke vi har vondt av det. Du minner oss jo også om hvor mye de fleste av oss har å være takknemmelige for. Du minner oss om hvor dyrebart livet er. Noen ganger undrer jeg meg over at det er så mange av oss som orker å få barn; som orker alle bekymringene, den mulige smerten. Men når jeg ser på datteren min, kan jeg ikke lenger forstå min egen undring. For uansett hva som skulle komme til å skje, ville jeg ikke unnvære et minutt av den tiden vi har hatt sammen. Du har minnet meg om noe viktig i dag, ved å la meg få lese historien om deres lille Viktoria. Takk for det.
Varme hilsener
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.