PDA

Vis full versjon : Bitter Lemon-ALDRI MER

Snoopygirl
23-08-2002, 01:31
Tenkte jeg skulle prøve litt Bitter lemon i dag.
drakk nesten en halv liter og plutselig ble jeg så uuutrolig dårlig.
svimmel og kvalm.
alt bare gikk i rundt:(
er det værste jeg har vært borti,
har vært i dårlig form i hele dag jeg!

men utpå kvelden så kom jeg meg heldigvis.har nå fått i meg litt mat.
har også blitt ferdig med leiligheten i dag. eneste som mangler er gardinene.
har til og med redd opp senga til vesla;)
pakket sykehusbagen har jeg også gjort,bare noen småting som mangler:)

Snoopy:)
T-18

Tuneland
23-08-2002, 02:00
Huff da, ikke bra at du ble så dårlig da.:stakar: Enda godt det gikk over.

Så moro at leiligheten er ferdig nå da - så nå kan lille Nathalie bare komme!:)

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem, Tuneland 35+2

Robyn
23-08-2002, 02:28
Tror ikke jeg kommer til å prøve meg på Bitter Lemon. Det høres helt forferdelig ut...:spy:

Da får jeg heller satse på masse sengekos...:blush:

Godt at du ble bedre i hvertfall og så deilig å få leiligheten klar. :D

Klem fra Robyn, T-26

Vimsen
23-08-2002, 02:50
Er vi blitt desperate her tro ? :lol:

klem
Vimsen T-12

Mormona
23-08-2002, 11:08
Jeg kommer i alle fall til å kaste meg over både Bitter Lemon og Tonic blandet med sterk saft i helgen....en venninne av meg kjørte på og drakk 1,5 liter Bitter lemon i går kveld + at hun småjogget litt i kjellertrappene.
Hun fødte i dag morges klokken 05 en sønn :klapp: :klapp:

Synes ikke det smaker særlig godt, jeg heller....men nå vil jeg ha ut babyen min ;)

klem fra fødeklar og utålmodig Mormona T-9

anita
23-08-2002, 11:14
Lenge til jeg skal føde, men her er hva som skjedde sist:

Siste mnd av sv.skapet hadde jeg kostant hodepine. Denne var homonell fikk jeg beskjed om, og den ville ikke gå over før jeg fødte. Fikk beskjed av legen min at jeg ville bli satt i gang på termindagen. Men denne tøtta ville ikke vente så lenge. 10 dag før termin gikk jeg rundt med smårier. Bestemoren til mannen min da; Drikk kaffe, kruttsterk kaffe, så skal du se at det blir fart i sakene. Jeg drakk. En halv kanne. Og jeg som aldri hadde drukket kaffi før. Og jeg ble skamdårlig i magen. Hele søndagen og deler av mandagen. Ble litt bedre tirsdag, så jeg tok meg et varmt bad og stim. brystvortene. Så gikk jeg å la meg. *pang* sa det, og så gikk forstervannet:D Anders var ute 8 t senere:D

Så om det var kaffien eller badet vet jeg ikke, men han kom fortere ut;)

Og en blir desperat når det nærmer seg slutten:findag: og lykke til med fødselen.

Miro
23-08-2002, 11:59
:klem: Kanskje du ikke er moden ennå vet du, og da virker ikke Bitter Lemon. Det virker hvis du bare er moden. Selvfølgelig skader det ikke å prøve:)

Lei er vi vel alle som nærmer seg. Jeg er mest lei for jeg er så stiv og støl i kroppen hver morgen nå, ligger jo bare på siden, og det begynner å merkes etter 4 måneder på siden nå..:(

Du får prøve igjen med noe annet. Kanskje fødepizza?? I innlegget til Mormona har jeg lagt inn en link til Rikshospitalets fødepizza.

Lykke til:)

Klem fra Miro:) T-9

Anne M
23-08-2002, 12:01
Liker Bitter Lemon,jeg og gleder meg til å prøve... :D
(om noen uker...)

Anne M + lillegutt 35+0 :baby:

Snoopygirl
23-08-2002, 16:41
Takk for tipset Miro;)

da tror jeg jammen det blir fødepizza på meg i kveld jeg*s*

Snoopy:)
T-17

Murmeldyret
24-08-2002, 00:51
Enig med deg at Bitter Lemon drikkes kun i nødstilfeller!! Sitter akkurat nå å drikker Solbærsirup blandet med Tonic og masse isbiter, var ikke så godt det heller. Utrolig hva man gjør når man blir desperat nok!! JEG VIL, JEG VIL MEN FÅR DET IKKE TIL!!!!!

Klem murmel