PDA

Vis full versjon : Noen flere som har fått kommentarer på magen???

Tidl. bruker
23-08-2002, 02:40
Som IKKE er like hyggelige?

Var på Helsekost butikken idag.Da jeg kommer inn blir jeg mødt av ei blid dame i 50 årene.Hun spør om det er varmt og gå gravid i varmen....JA svarer jeg.

Jaja...sier hun videre.Du må da snart bli satt igang om ikke ungen vil ut selv.FY F:bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk:

NEI det blir nok ikke fgør i slutten på Oktober sier jeg...For ul terminen sier at jeg skal ha barnet den 16 Oktober.

Ja da blir du stor og fin ja sier hun og ler......:gal2: :gal2: :gal2:

Ble så sint at jeg ikke hviste hva jeg skulle si...og forlot butikken ganske kjapt.

Snurreline og nurket

Verdande
23-08-2002, 12:06
Drit i det!

Jeg er gravid for tredje gang og har sett fødeklar ut fra uke 20 alle tre gangene. Kommentarer? Selvsagt, i bøtter og spann. Men bry meg, nei!

Har forresten en veldig fin en. En venninne av min mor påsto nemlig: "Jeg har aldri sett noen som er som gravid som du! " Synes egentlig den er fin jeg, så når når noen kommenterer så sier jeg bare at . "Vel, jeg skal bli verdens mest gravide person",, om jeg gidder å si noe da.....

Legen min sier forresten at jeg har en praktfull mage, og det har jeg jo. Gedigen, stram og glatt.

Så ikke ta det innover deg, og bli iallefall ikke sint. Tenkt gjerne ut noen saftige svar du kan bruke, eller si til deg selv at vedkommmende ikke har peil.

Klem fra Verdande, som sprenger alle skjema når det gjelder mage mål. OG som kler seg i tettsittende klær slik at den vises best mulig!

Frem med magen Snurreline!

:findag:

Snoopy
23-08-2002, 12:47
Du har kanskje lest innlegget "den gravide kvinnen et felleseie" et annet sted på siden? Der ser du at du slett ikke er alene om å oppleve det. Jeg prøver å drite i det, men det går ikke alltid så bra, så jeg blir dritsur og dritfornærma enkelte ganger. Godt å ha søstra mi hjemme nå, for hun er helt i ekstase over at jeg er gravid og sier tusen ganger om dagen at magen er sååååå fiiiiin og at hun også vil ha sånn mage (hun har ingen barn fra før). Det er terapi for meg!

Iflg legen er det herfra og ut det virkelig kommer til å skje, så jeg ser mørkt på hvordan det blir fremover. Får vel holde meg hjemme bak lukkede dører siste måneden da.......;)

Klem fra Snoopy

sola
23-08-2002, 19:28
Begynner å få en del kommentarer nå, ja! Siden jeg er tvillinggravid har jeg allerede vært større enn jeg var like før fødselen med førstemann!!:gal2:

Det er nesten litt artig når folk som ikke kjenner meg og dermed ikke vet at jeg venter tvillinger, innleder en samtale slik omtrent;
"Ja, nå er det jammen varmt, det må være grusomt for dere som går gravide nå?" Hvorpå jeg svarer omtrent slik"Ja, men det går jo greitt..." Så sier de stort sett at "Det er vel ikke så lenge igjen å vente??" Så kommer det morsomme, etter at jeg har sagt at det er en 8-9 uker igjen "Åååååh", sier de da med store øyne på magen :uff: . Men de ror seg fort inn igjen når jeg ikke greier å dy meg og forteller at det faktisk er to stykker som gjør at magen ser ut som en sånn hoppeball omtrent. "Ååååh", sier de da igjen. "Da er du egentlig ganske liten og nett, da!!":o

Ellers får jeg foreløpig høre at jeg er "Fint gravid" av fiolk som kjenner meg.....:klapp:

Klem fra Sola 32+2 og :baby: :baby:

puu
23-08-2002, 20:54
:lol:
Prøv å jobb i butikk, da får man mange kommentarer da... ;)
Best å drite i dem.. (men nå er jeg *heldigvis* sykemeldt).

Puu 30+4

Malinmor
24-08-2002, 00:30
Drit i dem(lettere sakt enn gjort:uff: ) Noen synes det er artig å "slenge" kommentarer på andres bekostning , og når man er gravid , ja da synes de fleste ikke gravide at det er GREIT å kommentere:sint: Jeg hater når folk kommenterer magen min:sint: :sint: Jeg har ei venninde som sa til meg når jeg gikk med Sebastian at: ja gravide damer er jo ikke særlig lekkert da.........................:eek: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: Hun har ikke sett mye til meg i det sisste året, iogmed at jeg har vert gravid nesten hele tiden:uff: Folk sier så mye rart og tenker ikke på konsekvensene. :sint:

VI FÅR DRITE I DEM!!!!!:D

:stakar: :stakar:

lotus
26-08-2002, 16:20
Pussig dette - jeg fatter ikke hvordan folk får seg til å si sånne ting! :sint:

Merker imidlertid at jeg er blitt veldig immun i det siste, jeg! Går jo her med tvillingmage, og har fått sånne kommentarer i månedsvis... Men i dag hadde jeg to motsatte opplevelser!

Traff to bekjente på gata (ikke sammen), og begge sa: men du kan da ikke ha lagt på deg mange kiloene!?? Åjoda, sa jeg - ca 20 kilo! Hvorpå begge gjorde store øyne og lurte på hvor jeg hadde fått dem henne?!!! :cool:

Det hører med til historien at jeg hadde en utrolig dårlig dag - sov skikkelig dårlig i natt, følte meg diger som et berg, og forbannet den sola som aldri tar seg en pause... Derfor ble det en kjærkommen oppløftning! :D

lotus, 34+5