Vis full versjon : Som ved et under!
Plutselig, i dag tidlig forsvant bekkenløsningsplagene. Ikke stikker det i rumpa lenger og jeg kan faktisk stå og gå, lenge! :heia:
Dette er jo nesten for godt til å være sant, jeg hadde sett for meg enda 2 mnd. til med smerter og begrenset bevegelighet, i verste fall.
Kan det være hodet som er festet? Er det derfor det ikke gjør vondt lenger?
Jeg er 31 uker i dag.
Flere som har opplevd lignende "herbredelser"? Kan jeg forvente at dette varer? :kryss:
Har (heldigvis) ingen erfaringer med bekkenløysing, så eg veit ikkje om det blir vekke for godt. Men så flott at dei forsvann! Det vaqr nok deilig :)
Så bra for deg! :kidoki:
Bekkenløsning blir ofte litt bedre når hodet fester seg, fordi hodet da gjør sånn at bekkenet blir mer stabilt.
En annen mulighet er at du har hatt en låsning i ryggen som følge av bekkenløsningen. Når leddene blir mer slarkete, kan de gå i lås, og det blir ekstra vondt. Dersom denne låsningen går opp, blir det bedre.
En kriopraktor kan også hjelpe til.
Håper for din del at det varer! :kryss:
M.Marlene
06-08-2005, 22:16
Ikke for å skuffe deg, men de kan like fort komme tilbake som de forsvant. Jeg har oppolevd det samme. Var ute og kjørte bil med svigermor idag, og plutselig var smertene vekk og jeg kunne gå normalt. På kvelden idag kom de tilbake. Snørr og tårer rant.. og jeg tenkte at jeg ikke holder ut som dette til 1 okt...
jeg vil og bli kvitt mine
Ikke for å skuffe deg, men de kan like fort komme tilbake som de forsvant. Jeg har oppolevd det samme. Var ute og kjørte bil med svigermor idag, og plutselig var smertene vekk og jeg kunne gå normalt. På kvelden idag kom de tilbake. Snørr og tårer rant.. og jeg tenkte at jeg ikke holder ut som dette til 1 okt...
Som jeg skrev over, kan kiropraktor hjelpe!
Ta en tur, for det kan hende du sliter med låsninger som gir deg de smertene du har.
Hadde selv god hjelp av kiropraktor i forrige svangerskap.
Tidl. bruker
07-08-2005, 20:03
jeg vil og bli kvitt mine
Jeg og......
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.