PDA

Vis full versjon : Og jeg som hadde lovet meg selv.....

Mormona
23-08-2002, 11:27
Jeg skulle jo ikke bli en sånn overhøygravid kvinne som stresset og ventet og prøvde all verdens ting for å få ut babyen min når det nærmet seg termin.
Har jo sagt til alle rundt meg at jeg skal i alle fall ikke begynne å vente før jeg er på termindatoen....men hva skjer??

Jo, her sitter jeg med 9 dager til termin....superfødeklar og superutålmodig. En venninne med termin i morgen drakk 1,5 liter Bitter Lemon i går + at hun småjogget litt i trappene hjemme. Pratet med henne ved 22 tiden i går kveld og da var alt stille og fredelig, litt kvalm etter all brusen bare.....men jammen så har hun født i natt likevel. Fikk en gutt klokken 0500 i dag morges etter et par timer med veer :klapp: :klapp: :klapp:

Jeg vil ha ut babyen min, jeg.....og pappa og storesøster vil ha ut babyen også....dere skal se pappa prater med magen nå om dagen...han koser og stryker og prøver å fortelle den lille der inne at hun er jo ferdig...det er bare å komme ut...ikke vente mer nå.

Og jeg da som hver kveld idet jeg går og legger meg sier "jeg skal prøve å føde i natt også...." :bonk: :bonk:

Jeg må bare innse at jeg er en svak sjel....jeg klarer ikke å la ting bare skje lenger....i helgen blir det Bitter Lemon/Tonic stappfullt med kinin på meg....muligens ei kanne kaffe på søndag hvis ingenting har virket så langt ;)

Jeg vil ha ut babyen min, jeg nå......sukk.......

klem fra Mormona T-9

Miro
23-08-2002, 11:35
Heiiii:) Jeg skrev akkurat et innlegg om dette her. Jeg er nok ikke like utålmodig, men jeg vil gjerne prøve for å se liksom. Jeg ønsker at noe skjer før neste helg, så klart. Samtidig ønsker jeg en septemberbaby. Det er litt vanskelig. Jeg er såååå lei av å ligge på siden. Jeg har begynt å få så vondt i nakke å skulder nå, og det gjør seg vondt i hodet i tillegg, stiv og støl vet du.

Det skader ikke å prøve alle naturråd. Har du forresten oppskriften til Rikshospitalets fødepizza??

Her er den (http://www.krakle.com/ventenett/igangsetting.html)

Lykke til Mormonavennen, da blir det vel Pizza med Bitter Lemon og Tonic til, og kaffe til dessert..hehehe Så må du vel løpe litt av deg etterpå da:)

:klem: fra Miro T-9

Pope
23-08-2002, 11:40
Stakkars Mormona!!! :( :(

Tenk å bare gå rundt å VENTE! Det må jo være helt KJEDELIG! Huff! Da skjønner jeg hvertfall at du har gode sjanser til å bli seniormedlem innen du føder....*Hehe*

Kanskje du skulle ta deg en runde på Go-cartbanen. DET tror jeg kan sette igang fødsel!!!! Men det spørs om baneansvarlige tør å la deg kjøre......Eller hva med å ta deg en liten rundt på det lokale diskoteket i Skien......

Men det er jo tross alt 9 dager igjen til terminen. Det er bare å finne på noe som gjør ventetiden kortere. *Sorry*

Men jeg sender med en stor klem til deg, Mormona

:stakar:

Popsan og lille kråkebolle

Anne M
23-08-2002, 11:52
:stakar: En kan bli matt av mindre!
Skjønner godt at du er lei, 9 mnd er lang tid og nå når slutten er der, er det jo så godt å få ut dette lille nurket vi alle venter på!
Jeg og Annemannen var på fødselsforberedende kurs igår, fikk jo der se flere nybakte babyer, vi var helt full av lengsel i blikket begge to... :wow:
Så selv om jeg har 5 uker igjen idag, så er jeg like klar.
De kan liksom ikke gå fort nok???
Jeg går jo bare her hjemme likevel, så da kan han vel like godt komme ut? :???:
Men, som sant er, så kommer den lille når den er klar...
Du får prøve å nyte dagene, være litt her med oss,kose deg med Ida Charlotte og mannen din,lese litt og slappe av...

Ønsker deg en deilig dag i Skien!

:klem: Anne M + lillegutt 35+0 :baby:

Tuneland
23-08-2002, 14:30
Hehe, mormona, jeg kan ikke annet enn å le, for jeg føler meg truffet jeg også.:blush:

Jeg har også sittet og himlet med øynene over alle som uffer og akker seg fordi de vil bli ferdige før tiden og som synes det er så lenge igjen når det bare er snakk om dager...

Lett å si da ja... Jeg har jo myyye lengre igjen enn deg, så jeg tør ikke tenke på hvordan jeg blir når jeg har igjen 9 dager til termin...

Jeg er født utålmodig - ifølge mamma så skal det jeg har bestemt meg for skje i går!

Men Mormona, nå skjer det snart - helt sikkert!!:)

:findag:

Klem, Tuneland 35+3

amor
23-08-2002, 17:27
GOD KLEM TIL DEG!!!

Har ikke så mye å si til trøst jeg vennen:) Ikke lett å gå sånn og vente nei....MEN :baby: kommer ut etterhvert. Jeg lover! *s*

Det er jo sånn at det er lite man kan gjøre for å påskynde fødselen. Den lille der inne har tatt lit "makt" allerede og bestemmer selv når h*n vil ut. Kommer når jeg er klar jeg mamma!!!

Søt mann du har da som forsøker alt han kan å overtale den lille til å komme nå. Kanskje h*n hører på pappaen sin? *s*

Sender massevis av gode tanker og håper for din del at du er i fødsel snarest!!!

Ha en fin helg! Man kan jo aldri vite hva en helg kan innebære!!! :p