PDA

Vis full versjon : sykemelding

netten
07-08-2005, 19:12
Da ble jeg sykemeldt for første gang i mitt liv:lege: .
Etter å ha hatt stort ubehag på jobb og ellers ble jeg sykemeldt for bekkenløsning...
Huff.............
Sjefen er ikke fornøyd, for han mener at graviditet ikke er en sykdom.......................:blabla: Han er en mann selvsagt. for en dust......

Lillevips
07-08-2005, 19:26
Ååå jøss for en idiot!!!:Panne:

Graviditet er jo ikke en sykdom i seg selv nei, men når man får bekkenløsning skulle vel det være grunn god nok i massevis for en sykemelding!

Ååå Lillevips er hissig idag... grrr... :viking:

Tidl. bruker
08-08-2005, 14:55
Sjefen din virker som en skikkelig dust! Selvfølgelig er ikke graviditet en sykdom, men når man får slike plager som bekkenløsning, da er det jo ikke stort annet å gjøre enn å høre på legen sin! Æsj, jeg blir så sint :grrr:

Sykemeld deg med god samvittighet du vennen! Her får du en :klem: av meg.

venterpånr3
08-08-2005, 14:56
For en dustete sjef du har da!! Når du får bekkenløsning så skal du selvsagt gå til legen din..det gjorde jeg..og heldivis så var min sjef litt mer forståelsesfull!!

Lykke til!!

babyborn
01-09-2005, 00:37
jeg har ingen sjef som har grunn til å være sint på meg, siden jeg er sykemeldt - og har en god stund igjen til fødselen...har termin 23.nov...
MEN DIN SJEF ER EN SJIKKELIG DUST!!!!
like dust som en kvinnelig lege; som en x-arbeidskollega av meg hadde....
hun ville ikke sykelmelde henne, da hun plagdes med bekkenløsning!!! for hun mente det ikke gjorde vondt
( DET MÅ OGSÅ SIES, AT DENNE LEGEN IKKE HADDE FØDT NOEN BARN SELV!!!!)...
så hun måtte gå på betong gulv fram til 5 uker før fødselen!!!!!

da sykemeldte bedriftslegen henne...
han sa at hun burde komme til han me en gang....