PDA

Vis full versjon : Å la naturen gå sin gang

Miro
23-08-2002, 11:27
da føder jeg jo aldri tror jeg.:( Jeg sa til Miromannen at ihelgen blir det mye sex på deg sa jeg.. Og han bare Ohh :soh: Sto der som det spørsmålstegnet. Så forteller jeg hvorfor, så klarer han å si: Hvorfor skal vi det? Er det ikke bedre å la naturen gå sin gang?
Så sier jeg, åååhhh nei, nå er jeg så lei. Så sier han: Jaja, jeg skjønner jo det, men du har jo ikke termin ennå da, ikke før om 10 dager. Så sier jeg: Takker du nei til sex, vi som ikke har hatt sex på noen uker nå?? Så sier han: ehhh nei ikke sånn ment, men det blir jo litt feil siden vi da skal ha sex for et formål...
:???:
Skjønn det den som vil altså, men han er jo helt teit eller?? Han er så realistisk. Så klarer han å lire fra seg at: Jeg er så redd for at du skal bli skuffet hvis det ikke går. Neivel, går det ikke så går det ikke. Det skader jo ikke å prøve...:bonk: :uff:

Jeg tror at kroppen er iferd med å modne ting og tang der nede nå. Jeg hadde myyye mensenmurr i går, både i rygg og mage. Og utrolig mye kynnere. Jeg var generelt urolig i kroppen. Det betyr jo ikke at fødsel er nært forestående. Det kan jo modnes i noen dager ennå, og det kan ta dager før jeg kjenner det igjen. I dag har jeg ikke kjent samme følelse eller noe.

Jeg får da vel kjøpe inn Bitter Lemon jeg også da. Tonic klarer jeg ikke å drikke, det minner meg om en heller fuktig aften på Gin&Tonci, etter det klarer jeg ikke Tonic:flau:. Regner ikke med at det vil smake bedre med saft heller.

Ha en fortsatt fin dag jenter. Jeg må lese igjennom innlegg her. Det har kommet så mye siden sist jeg var her:)

:klem: fra Miro:) T-9

Mormona
23-08-2002, 11:44
Ja, det var sannelig to sjeler og en tanke det, Mirovennen :)

Godt å høre at det er flere enn jeg som har tenkt å ta litt affære her....jeg har ikke tenkt å prøve lakserolje eller veldig drastiske ting, men så lenge det jeg prøver ikke er risikabelt så setter jeg gjerne i gang dersom det er sjanse for at noe skjer der nede :)

Jeg tror ikke jeg har mensmurringer...vet egentlig ikke helt hvordan det kjennes ut :???:
Det jeg har av "symptomer" er en baby som er bittelitt roligere de siste dagene, men det kan jo bare komme av dårlig plass....også har jeg sånne infernalske rivinger i underlivet...skikkelig vonde og kommer mest om ettermiddagen/kvelden. Kynnere får jeg også ganske lett nå....trenger bare stryke litt hardt på magen så kjenner jeg livmoren strammer seg. Håper at dette er tegn på modning :uff:

Når det gjelder sex så kunne det ikke falle meg inn akkurat nå. Er som deg stiv og støl i kroppen...møkk lei av å hele tiden måtte ligge på siden uansett hvilken side det er....ligger og kaster på meg hele natten.....frem og tilbake, frem og tilbake...innimellom mine nå 5-6 tissepauser da :gal2: :gal2: :gal2:

I kveld blir det fødepizza + et stort glass rødvin etter å ha kjørt på med Bitter Lemon i forkant....skal klare i alle fall 2 liter.....så får vi se da om det har noe effekt ;)

ha en fin dag, Miro :klem:

Mormona T-9

Pope
23-08-2002, 11:47
*hahahahahha*..

SÅ miromannen ville ikke være sexmachine? Hva så med deg som skal gå rundt å være melkemaskin i flere mnd fremover. Herrelighet...Han burde se litt større på tingene i livet *ironisk undertone, Miro*

Synd du ikke var hjemme så jeg kunne komme på kaffebesøk igår. Men fikk du kjøpt noe barneutstyr? eller var det barneklær?

Klem fra popsan og lille kråkebolle

Anne M
23-08-2002, 11:59
:) Det første som slo meg ang sex med et formål, er jo at det har man jo gjerne når man prøver å bli gravid og...
Du får si at han kan sammenligne det litt med det.
Er enig med Mormona at sex er ikke første prioritet for tiden,men "må man,så må man"... :latter:
Kan det funke,skal det prøves. Det må jo være regelen?
Pizza eller bitter,vindusvask eller trappevask, jeg skal IKKE gå over! Det orker jeg ikke. Ikke ser jeg poenget med det heller.
Nå er det liksom over snart, da teller hver en dag,altså! :blush:

Så stå på, prøv det som er og tips oss andre...

:klem: Anne M + lillegutt 35+0 :baby:

Tuneland
23-08-2002, 14:21
Heisann Miro!:vink:

Ja her går det unna med innleggene - vi er skikkelig produktive!:klapp: Jeg er så glad for at det ble akkurat denne klubben jeg havnet i, for jeg har ikke noe særlig med folk rundt meg som jeg kan lufte graviditeten med...

Du Miromor - nå er det ikke lenge igjen - helt sant!!

:findag:

Klem, Tuneland 35+3

Polyanna
24-08-2002, 01:28
Må si jeg er litt enig med Miromannen, jeg da (*dukker*).

Det er jo veldig hensynsfullt av ham å tenke på at du kanskje blir skuffet, og veldig fornuftig å huske på at det faktisk er en stund til termin enda.... (*dukker igjen*)

Men vi er jo ikke akkurat vant til å bli seksuelt avvist, da, om dagen;) Og du skal se at hvis du innynder deg litt så klarer du nok å lokke ham ut på glattisen, lell. :D

Om ikke annet så kan det jo være til hygge for dere begge to....

Klemz,

Robyn
24-08-2002, 09:54
Fikk du lurt ham da Miro? *hihi*

Må si jeg føler at jeg er den eneste her inne som faktisk nyter litt "kos" om dagen, tross plager og vondter. :blush:

Får håpe det er det som gjør susen da slik at jeg slipper å gå 2 uker over.

Klem fra Robyn, T-24