PDA

Vis full versjon : Kvalmen er tilbake ...

karo
17-12-2002, 19:04
... og jeg som trodde jeg hadde oppfunnet "kruttet" da jeg prøvde ingefær i forrige uke. Det hører kanskje med, og jeg vet det er en lav "pris" å betale, men allikevel kan jeg ikke la være å bli litt sur over at det er så mange ubehagelige symtomer som følger med en graviditet. Jeg tror jeg hadde fortrengt hvordan det var forrige gang. Det eneste jeg husket, var alle de gode månedene på slutten, hvor jeg kjente liv, og igjen hadde overskudd. Da jeg følte meg vakker og feminin og strålende ......
Det var DET jeg gledet meg til ...

Men, men, men: IKKE KLAGE NÅ. Jeg vet det kommer. Jeg trengte bare å komme med et lite hjertesukk :uff:

:findag:

mizuno
18-12-2002, 10:55
Jeg er ikke direkte kvalm, men føler meg uvel... reagerer særlig på lukt av div. mat... Blir jo helt satt ut :gal2: Håper du er over det verste når du kommer til uke 14...

Stå på, det er for en god sak :klapp:

Hilsen mizuno og :baby: i magen
6+5

Balumba
18-12-2002, 12:17
Jeg prøvde ingefær her om dagen, men det hjalp ikke på meg! Ellers kan du jo se hvordan jeg har det også i et innlegg over her om julelunsj... Heldigvis så går det sikkert over innen uke 12! Håper og tror at de ukene går fort, jeg! Juleferien pleier nå i hvertfall å gå fort :p

Sender noen :stakar: :stakar: så håper jeg vi blir bedre snart ;)

Klem fra Balumba :)
(7+1)

karo
18-12-2002, 13:19
Jeg har det heldigvis litt bedre i dag, og kan nesten ikke huske hvor ille det var i går. Det er utrolig så fort jeg kan "fortrenge"?
Jeg nyter det i hvert fall så lenge det varer.

:findag: :findag: :findag: