PDA

Vis full versjon : Cellulitter over hele kroppen

KariMariMette
09-08-2005, 14:07
Jeg er gravid i uke 29, og jeg har fått cellulitter over hele kroppen unntatt hendene, føttene og ansiktet. Det er mest på fram- og baksiden av lårene og rumpa. Er det noen som har erfaring med at dette kan forsvinne etter graviditeten? Verken lege, jordmor eller gynekolgog kan gi svar på hvorfor jeg har fått så ekstremt mye appelsinhud.

precious
09-08-2005, 15:52
..........................

M.Marlene
11-08-2005, 09:14
Og så skal det visst være mange gode kremer mot dette. Sitt litt i badstu ( men ikke for lenge pga babyen ) og masser med hamp.. svamp eller hva du vil.. Ikke noe moro med Cell...

KariMariMette
11-08-2005, 13:05
Takk for svar. Nå gnir vi for harde livet. Er det bare jeg som har blitt angrepet av cellulitter p.g.a. graviditet? Har vært så ille at jeg nesten vurderte å ikke ha med meg mannen min under fødsel.. Så gal skal jeg ikke være, men det ser virkelig ut som jeg er 85 år. Helt sant!!

Milla(Camilla)
07-09-2005, 00:02
jeg tror jeg hadde lignende problem sist svangerskap.. lårene og leggene mine så helt jævlige ut rett og slett..måtte gå i bukse hele tiden..alt forsvant etter fødselen, så jeg tipper det må ha vært vann.. har ikke peiling på hva men jeg vet at jeg trodde jeg var ødelagt for livet med cellilittene.. håper det er det samme hos deg og at det forsvinner etter fødselen:)

KariMariMette
12-09-2005, 06:01
Tusen takk for svar! Har virkelig følt meg helt alene om problemet! Krysser fingrene for at jeg er som deg, sånn at cellulittene forsvinner etter fødsel en gang. Er motivert for trening og alskens behandlingsformer nå, samtidig som jeg har bestemt meg for å leve med problemet dersom det aldri forsvinner. Barnet mitt skal også få oppleve strand og vann uten at jeg bruker badeburka!