PDA

Vis full versjon : Uhu! Angst!!!!

Lillegull
23-08-2002, 11:53
Ugh! Jeg satt og bladde i kalenderen min i går, og kikket på "programmet" framover. I september skal jeg til til en storby i Europa med jobben. Og så ser jeg plutselig at avreise er 11. SEPTEMBER!!! Hyyyyl!

Jeg har alltid vært skeptisk til flyreiser - og særlig etter 11. sept. sist år. Men nå har jeg gledet meg kjempelenge for jeg har planlagt å bli igjen lenger og shoppe og kose meg...Men jeg visste ikke at avreise var 11! Nå fikk jeg helt hetta!!! ANGST!

Please! Si hva dere tror - er det bare jeg som er hysterisk?
Hva gjør jeg???

Syrinen
23-08-2002, 12:07
Trur du bare kan slappe av jeg. 11 September var bare en "tilfeldig" dag i fjor, trur ikke det vil gjenta seg i år...

Men har hørt noe om Amerikanerene ikke skal ha noen flyavganger på den dagen i år....?

Men skjønner hvorfor du blir redd, men mener selv at den dagen er like trygg som hvilken som helst annen dag i september!

Det går nok så bra atte!

tjorven
23-08-2002, 12:23
Hei du!!!!

Jeg er også ute å reiser den 11 sep, og tenker ikke engang på det..
Sikkerheten akkurat den dagen blir nok også skjerpet en god del..

Håper du får en fin tur!!!!

Hilsen tjorven og knøttet (17+0)

Tidl. bruker
23-08-2002, 12:25
.....

LeiaOrgana
23-08-2002, 14:03
Jeg tror ikke det skal ha så mye å si. Hva er vel oddsen for at noe slikt skal skje 2 ganger på samme dato, 2 år på rad?? (Men igjen, hva er vel oddsen for at noe sånt skal skje i hele tatt)

Tror, som Marikken sier, at sikkerheten nok vil være veldig skjerpet den dagen.

Lillegull
23-08-2002, 15:16
Så rolige dere er! Det hjalp litt faktisk! Klumpen i magen noe bedre. Kanskje det ikke er så farlig likevel! Jeg er vel fortsatt litt urolig, og redd jeg skal få helt angst på flyet. Drømte så fælt i natt om kaprere med kniver og alt. Ugh.

Men dere HAR jo rett. Jeg får bare la det "synke" litt og håpe jeg ikke syns det er så ille når jeg bare får grublet litt...

Uff, at man skal være så pinglete.

Tusen takk iallefall!!!;)