Vis full versjon : Hormoner...
Hei jenter!
Ja, så har jeg også begynt å merke hormonenes herjinger i kroppen. I går kveld, i reklamepausen mellom Ally Mc Beal og Friends begynte plutslelig tårene å renne!??!?!? Ikke var jeg noe spesielt lei meg, ikke hadde vi krangla, egentlig var alt veldig bra! Lå på sofaen under pleddet og så på tv, samboeren satt i telefonen... Trøsta meg med at slikt skjer, det gikk over igjen, men jeg følte meg litt dum...
Hvordan er det med humørsvinginger og ukontrollerte følelser hos dere?
Jeg er utrolig lett rørt, men det er visst ikke helt nytt. jeg er nok også litt mer "kjeftete" på mannen min enn jeg pleier (håper jeg i hvert fall). Ellers er det ikke så ille foreløpig...
:) :leiseg: :???: :sint: :) ;) :D :leiseg: :sint: :) :???:
Tidl. bruker
18-12-2002, 18:28
Jeg òg!
Ikke i pausen, men både under Ally og under Friends...! Jeg er vanligvis ikke SÅÅÅ lettrørt, men for tida skrus krana på for ingenting! Håper det blir bedre nå som jeg er ferdig med eksamensstresset, hadde siste eksamen i dag :) Juleferie!
heheh... jeg tar kaken av dere jeg... tror jeg.. fikk helt anfall i dag da sambo snakket med mamma'n min i tlf i dag og det irriterte meg helt jæ.... har ikke peil på hvorfor... så jeg tok en gaffel og stakk den inn i sambo sin stakkars mage.. så begynte jeg å hyltute fordi jeg ble litt skremmet av meg selv... så kastet jeg masse kjøkkenting på han... og dyttet han bakover så han datt på rumpa i kattedoen.... koselig person jeg er sant...????
:leiseg: :leiseg: :leiseg: stakkars min kjære.. han finner seg i alt for mye... :stakar:
Jeg grein i en time etterpå... skjønner ikk hvor disse følelsene kommer fra... hmmm. :baby: kanskje...?
litlestar
19-12-2002, 13:22
hehe.. beklager at jeg ler.. men kan ikke gjøre annet av det innlegget ditt.. stakar ja.. de må finne seg i masse
I går fikk jeg en melding på mobilen min av mamma der det stod: sov godt da jenta mi..
når jeg leste jenta mi.. så begynte jeg å hyltute.. aner ikke hvorfor..
Hormoner ja... :gal:
Tror jeg blir sprø snart. Plutselig bare gråter jeg, midt inni en latter, eller bare helt av seg selv. Sitter og ser på gutten min som er så god, og plutselig tuter jeg. Stakar! Han må jo tro at mamma er gal! :uff: Men så har jeg ikke så mye tålmodighet lenger heller :uff: Ikke moro når poden nekter å spise brødskiva si hvis han ikke får leke med melkekoppen samtidig. For ikke å snakke om at jeg ser rødt når han plutselig slår maten ut av henda mine :sint: Men kan jo ikke bli sint på han stakar, så jeg er rimelig frustrert til tider... *puh*
Hm, jeg har nok hormoner i full virr jeg xo, men jeg er bare kjempe redd for det ansvaret jeg får da spira kommer til jeg! Spesielt på kveldene.... da kan jeg bli helt gal av angst. Jeg blir redd for alt! At det ikke skal gå bra, at det går bra og at jeg da ikke blir en så tålmodig og god mor som jeg håper.... At jeg jeg gjør noe "feil" imens jeg har barnet i magen (slik at barnet tar skade av det.) Leser jo så mye om alt man ikke skal spise osv. Så griner jeg litt for at jeg er så fordømt kvalm hele dagen. Hehe, synes jo litt synd på meg selv xo da. Blir nesten slik at jeg ikke gleder meg ordentlig enda. Tør ikke heller , etter xu'en i sommer. Da gleda vi oss så fælt at tapet ble ekstra ille. Og så har jeg blitt så vanvittig redd for at kjæresten min ikke skal elske meg lenger!!! Det er helt utrolig dumt og jeg har ingen grunn til det, men innemellom får jeg for meg de teiteste ting. Er det flere som har det som meg?? Håper nesten det..... :) Klem NiCa 6+4
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.