PDA

Vis full versjon : Hadde UL i går

Ann
18-12-2002, 11:29
I går var jeg hos legen i forbindelse med sjekk av stoffskiftet mitt (har lavt). Har ikke svangerskapskontroll før medio januar så derfor tok jeg en UL når jeg først var der i går, bare for å kunne berolige meg selv med at :baby: ligger der den skal osv..
Joda krabaten kom frem på skjermen den. Hadde ikke trodd man kunne se noe så tidlig jeg. 6+4. Det var jo selvfølgelig knøtte lite men det lille bankende hjertet dunket iherdig og tydelig :) herlig og utrolig å se på. Tenk bare på størrelse med en ert og allerede så utviklet. Så plommesekken og fostervannet tydelig. Det var kjempegøy. Fikk ny termin, legen mente det er 11.08. Hadde siste mens 2/11, mener selv at terminen vil være ca 6-7/8 da jeg vet nøyaktig når befruktning skjedde. Men men disse terminene er nå sånn ca uansett, barnet kommer når det kommer :)

karo
18-12-2002, 13:35
Så deilig det må ha vært å se hjertet slå :klapp: :klapp: Jeg skal først til legen 9.januar, og regner ikke med å få noen ultralyd i det hele tatt (bor i Dk). Det er helt greit, syns jeg, men jeg må innrømme at det høres fint å få SE et tydelig bevis på at det er noe der inne, og at alt er som det skal være.

Legen min sa at hun mente terminen min er 12. august. Jeg fikk siste mens 1.nov, så jeg skjønner ikke hvordan hun regner. Men som du sier; barnet kommer når det kommer. Allikevel er det IRRITERENDE, syns jeg. Rart nok.

:findag: