Fru Blom
13-08-2005, 23:42
Blir litt lei dette her jeg......klarer ikke å glede meg i samme grad som sist, for har vært plaget med flere blødninger iløpet av dette svangerskapet. Først i uke 6, så i uke 17 og nå i uke 23 hvor jeg blødde såpass at jeg lå 4 døgn på sykehus. Er pålagt å ta det veldig med ro, så mye med ro at samboer må være hjemme fra jobb for å passe bøllefrøet. I dag skjedde det igjen, så har akkurat vært og fått en undersøkelse nå. Alt ser fint ut, og det var så lite at behøvde ikke å legges inn heldigvis, men måtte ringe om det utartet. Mistet i uke 12 i februar, det gjør det jo ikke akkurat bedre.
Blir jo helt smårar av engstelse, og tar ALLE tegn som helt sikkert er helt vanlige med negativt fortegn Det er naturlig å ha litt vondt - det skjer noe der nede som skal jo skje, livmoren utvider seg, kynnere osv - men i og med at jeg er så redd for at noe skal gå galt blir også dette tolket i verste mening. Slitsomt! Årsaken til blødningene er at morkaken ligger og gnisser mot indre mormunn - drar den seg ikke oppover før fødsel må jeg ha ks, så tenker på det også - URK!
Blir jo helt smårar av engstelse, og tar ALLE tegn som helt sikkert er helt vanlige med negativt fortegn Det er naturlig å ha litt vondt - det skjer noe der nede som skal jo skje, livmoren utvider seg, kynnere osv - men i og med at jeg er så redd for at noe skal gå galt blir også dette tolket i verste mening. Slitsomt! Årsaken til blødningene er at morkaken ligger og gnisser mot indre mormunn - drar den seg ikke oppover før fødsel må jeg ha ks, så tenker på det også - URK!