Vis full versjon : Forkjølet og neseblod
Jeg har i de siste ukene slitt sånn med tett nese og sår hals. I den siste uken har det toppet seg med at jeg har begynt å blø neseblod. Nesen min kjennes kjempesår ut(innvendig). Jeg begynner bare å blø sånn helt uprovosert. Litt pinlig å sitte på bussen hjem fra jobb og så fosser det bare plutselig. Jeg tror kanskje varmen har litt og si også. Er det noen der ute som har det sånn som meg og det viktigste kanskje-går det an å gjøre noe med dette?:???:
Min jordmor sa til meg at dette var helt vanlig. Hun spurte nemlig meg om jeg hadde det sånn, men det har jeg ikke hatt..ennå i alle fall. Det er ikke så mye man kan gjøre med det, annet enn å slappe av og ikke stresse!
Håper det går over snart!
Klemmer fra snikleser Sessa 16+4 (Feb.klubben)
Jeg blødde litt neseblod de to forrige gangene jeg var gravid, men har ikke gjort det nå. Det har vel med endringer i slimhinnene å gjøre. De blir litt ekstra skjøre over hele kroppen
Tilla
LeiaOrgana
23-08-2002, 13:46
Jeg tror også det har med endringer i slimhinnene gjøre. Det er lettere å blø neseblod, blø i tannkjøttet/munnhulen +++ Tenk også på hvor mange som får små blødninger etter samleie, selv om det ikke er noen fare for den lille. Det er ofte små rifter i skjeden pga mer sårbare slimhinner.
Jeg blør en del i tannkjøttet når jeg pusser tenner og tar tanntråd. Det er litt ekkelt, og ser nesten ut som om jeg har vært ute å sugd blod! :soh:
Loppa & Lille Håp, 17+6.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.