PDA

Vis full versjon : 35+0!!!

Anne M
23-08-2002, 12:21
Bare en uke igjen til T-30!
Åh, som jeg gleder meg! :klapp:

Formen er finfin, litt hobbitter,men druknet dem i ren aloe vera gelè igår, funket som bare det! (for enn så lenge)
Ellers er vi nå ferdig med fødselsforberedende kurs, veldig nyttig. Også for meg som er tredjegags-fødende. Pappaen likte det svært godt å være med! :elsker:Er det rart jeg elsker ham?
Så masse nybakte babyer på avdelingen igår,ble helt "svimmel" av synet!
Tenk at om ikke lenge så er det vår tur! Vi har sagt akkurat det lenge,men nå er jaggu tiden her!!! *JIPPI*

Solen skinner i Bergen idag, skal en tur og kjøpe et par sengesett til babyen. Kommer stadig på noe jeg ikke har "nok" av...

Nå gleder jeg meg bare til å :birth:, og å kose masse med :hjerter:lillegutt:hjerter: etterpå...
Han har to :stores: som også venter spent nå, sammen med mamma og pappa!!!

Tiden flyr, heldigvis!
Kanskje vi kommer til å savne det å være gravid litt,men det er jo dette vi har ventet på så lenge???

Nydelig dag til dere alle!!!

:klem:Anne M + lillegutt 35+0 :baby:

Mormona
23-08-2002, 14:05
Gratulerer med 35+0 fullgåtte svangerskapsuker, Anne!! :klapp: :klapp:

Ja, nå er det ikke lenge igjen til du også kan telle ned dager her inne....og da går det fort skal jeg si deg....i alle fall mot termindatoen. Noen av disse barna vil jo la vente på seg også da.....de bestemmer visst helt selv når de skal komme ;)

Kan tenke meg at storesøstre venter på lillebror som skal komme snart....datteren min kommenterte magen min i går....hun syntes i grunnen den var litt liten til at det var en ferdig baby der inne og lurte på om jeg var sikker på at den skulle komme nå???

Kos dere på handletur i dag....skal ta meg en dusj og stikke til byen en liten tur jeg også nå....kose meg litt med shopping ;)

ha en flott dag

klem fra Mormona T-9

Tuneland
23-08-2002, 14:11
Gratulerer med 35+0!! :klapp: Nå går det unna!:)

Gøy med fødselsforberedende kurs da, her har de ikke det tilbudet...:(

:findag:

Klem, Tuneland 35+3

Hanneh
23-08-2002, 14:21
Hei Anne M!

GRATULERER MED 35 + 0 UKER!:klapp: :klapp:
Vi skal også på fødsels/svangerskapskurs til uka, og det blir spennende:D

Klem fra Hanneh T-29

Miro
23-08-2002, 14:46
Se der Anne, nå nærmer du deg T-30:klapp: Gratulerer med fullgåtte 35+0:) :klem:

Hilsen Miro:)

Wanja
23-08-2002, 15:01
Heisann:)
Og Gratulerer så mye med 35 fullgåtte uker!!!:klapp: :klapp:
Nå har vi ikke lenge igjen verken du eller jeg:D :D
Begynner på T-30 før deg.. *ert-ert*

Wanja35+5:findag:

Sprett
23-08-2002, 17:04
Endelig kan du også skrive 35+0. Er det ikke deilig???
Alle de andre har full nedtelling også er vi noen få som fremdeles holder på med dette tullet. Men nå er det ikke lenge igjen. Jeg ligger kun 2 dager foran deg, så du er ikke alene om å ha termin sent i september.

Håper du får en strålende helg!

Sprett
35+2