Vis full versjon : Trist og lei etter lege-besøk idag....
M.Marlene
15-08-2005, 11:51
Var på ny kontroll idag. BT og alle prøver var fine.. Så jeg burde jo egentlig være glad og fornøyd...
Men herregud, jeg er snart i uke 34 ( og det er mange uker igjen ) og har gått opp 25 KG!!!!!!!
Jeg råder jo andre til å blåse i vekta og kose seg i svangerskapet, men selv ble jeg helt knekt idag..... Ikke rart man har vondt i isjas og bekken når man har gått opp såååååå mange kg....
nabojenta
15-08-2005, 15:41
Huff, jeg føler med deg... Men du må jo bare trøste deg med at mange av disse kiloene forsvinner fort ved amming... Gled deg til fødselen, og gi en lang bæsj i vekta. Se frem til mange trille-turer med den lille, og gled deg over livet!!!:heia:
Ikke ta det så tungt!! jeg vet at det ikke er enkelt å overse det, for jeg prøver å overse det samme selv..men vi får nyte denne tiden! er ikke så mange ganger vi vil oppleve det å gå gravid vet du ;)
Forstår så utrolig godt hvordan du har det, jeg gikk opp 40 kilo forrige svangerskap..
Men, jeg kan trøste deg med at det går ned igjen :nikker:
Skjønner deg veldig godt jeg. Gikk selv opp 32 kg i mitt forrige svangerskap, men gikk ned igjen 36 kg så det jevnet seg ut.
Lykke til vennen.
Klem
Tidl. bruker
20-08-2005, 10:25
Uff da.
Gikk opp 26 kg selv i mitt forige svangerskap. Disse forsvant desverre ikke:vekt_nei:
Nå er jeg i mitt andre svangerskap og livredd for enda mer ekstra kilo.
Men det som motiverer meg er at det er jo mulig og bli kvitt dem.
Håper det går bra med deg og vit at det er mange i din situasjon.
Jeg la på meg over 30 kilo med førstemann. Når jeg sluttet å amme hadde jeg 4 kilo igjen som ikke gikk av.
Jeg veide 63 før jeg ble gravid, rett før jeg fødte veide jeg 83, og før jeg ble gravid nå igjen veide jeg 54 kg...:shock: Helsesøster ba meg slutte å amme, da gutten spiste meg opp.. Trøst deg med at mye av det du har lagt på deg nå, er mat og næring til den lille. Jeg ville bekymret meg mer hvis jeg ikke hadde lagt på meg noe i svangerskapet. :klemme:
Tidl. bruker
28-08-2005, 12:14
Oppmuntrings :klemme: til deg.....
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.