Vis full versjon : lurer litt....
Sjønner ingen ting.
Hadde ivf-forsøk i sept., fikk mensen den 27 sept. neste mens 6
nov. og en antydning med litt mensblod den 24 nov. Etter det har det ikke vært noen ting.
Innbiller meg hele tiden at den skal komme, men det blir med mistanken.
Kan ikke tro at jeg er blitt gravid "på egen hånd", det skal ikke kunne gå. :???:
Noen med no lignende erfaring??
Margreth
22-12-2002, 22:08
Jeg kan dessverre ikke svare deg på om du er gravid... ;) Har du tatt noen graviditetstest? Jeg tror jeg vil anbefale det i første omgang.
Du skriver heller ingen ting om diagnosen din dvs om du normalt har regelmessige sykluser mv...
Det er imidlertid flere ivf-ere som har klart å bli gravide for egenhånd mot alle odds. Dette gjelder omtrent uavhengig av diagnose.
Mitt første barn (født 99) ble unnfanget via ivf-metoden, mens det barnet jeg venter nå kom ved hjelp av "dobbelsengmetoden" uten noen som helst hormoner...:) Så ja, det er helt og fullt mulig det! Jeg vet flere andre eksempler også...både par som har et ivf-barn fra før og par som har hatt misslykkede forsøk tidligere har klart å bli gravide på egenhånd.
Det hadde jo vært flott om dere hadde klart det selv, krysser allt jeg har for det!
Lykke til!
Klem T-18
...selv gikk jeg på spray og ventet på mens før sprøyte start... men den kom ikke for vi hadde klart det ! .. ble sjokka da gitt!
Mistet jo igjen - men det er en annen historie ;)
Håper det er klaff for din del nå !
Klem fra Zoom
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.