PDA

Vis full versjon : Lurer bare...

LilleMy
23-08-2002, 12:25
Hvor ofte trener dere?

Tilla
23-08-2002, 13:21
Oi!!

Er visst den eneste sløve her...

Tilla

LeiaOrgana
23-08-2002, 13:42
Meg og deg, Tilla ;)

Før jeg ble gravid trente jeg 2-3 ganger i uka. Rett før jeg testa positiv måtte jeg stå å pinnholde på puppene slik at de ikke hoppet så mye. Klarte ikke hoppe så mye selv heller for jeg verka sånn i ryggen. Så ble jeg utrolig trett. Eksamenstid. Mye lesing. Sommer. Fremdeles trett. Finner mange gode unnskyldninger for ikke å begynne å trene igjen.... Men når de åpner igjen i svømmehallen (den har vært stengt leeenge pga ombygging), så satser jeg på å begynne der igjen. Herlig med en halvtimes svømmetrening om morgenen før jobb/skole.

Så spør igjen om en måneds tid, så skal vi se om vi har blitt flinkere :)

Mo & Nurket
23-08-2002, 13:48
Betaler de forbarska pengene hver måned, men jeg tror veien ditt har grodd igjen, for jeg finner den ikke!!!:uff:

Nå er ikke ryggen helt god heller, har prøvd å gå litt turer og sånt tidliger, være flink og gå til jobb i stedet for å ta buss/trikk. Nå får jeg vondt dersom jeg er ute og trør forlenge så nå er jeg enda latere!!

Lurte litt på om jeg skulle kjøpe den treningsvideoen for gravide til Kari Jacquesson (eller hvordan det nå skrives....). Noen som har erfaring med den??

LeiaOrgana
23-08-2002, 14:01
Jeg så at de hadde den videoen på biblioteket (men jeg hadde det jo selvsagt altfor travelt til å låne den i dag :p )

Jeg kan jo legge inn når (les:dersom) jeg låner den, og tester det ut.

Eirill
23-08-2002, 15:00
Med en 14 måndling i hus får jeg mer enn nok av trim! ;)

Noe annen trening blir det ikke, men vi er flinke til å gå masse da.

Lillegull
23-08-2002, 15:09
Før jeg ble gravid trente jeg 2-4 dager i uka. Nå trener jeg ca. 2. Jeg orker ikke gå på S.A.T.S. nå i varmen (men er medlem) - men jeg jogger istedet. Utrolig nok går det bra, og jordmor sier det er helt Ok så lenge jeg føler at det går greit...