PDA

Vis full versjon : Luftsmerter i magen

Saga28
15-08-2005, 20:59
Er så plaget med dette........... Og det gjør jo ganske vont da. Er det noen som vet hva dette kommer av, og hva man kan gjøre for og unngå og få det?

Kanskje det er noe jeg spiser eller:vetikke: Har ikke vært plaget med det før.

neon
16-08-2005, 22:22
Jeg har også dette av og til nå for tiden... Det er kjempevondt - sliter med å sove om natten når det er slik:( Mener jeg har hørt at det er vanlig hos gravide, siden fordøyelsen forandrer seg så mye... Men hvordan bli kvitt det? ... aner ikke...

Tidl. bruker
16-08-2005, 22:48
Drikker dere masse vann? Det kan hjelpe... Hva spiser dere i løpet av dagen?

Saga28
16-08-2005, 22:53
Drikker ikke så mye vann. Spiser veldig mye brødmat nå som jeg jobber turnus. Det kan ikke være all jæra??:vetikke: Hiver skiver innpå med jevne mellomrom, siden jeg føler meg helt tom bare en time eller to etter et måltid.

Tidl. bruker
16-08-2005, 22:55
Drikker ikke så mye vann. Spiser veldig mye brødmat nå som jeg jobber turnus. Det kan ikke være all jæra??:vetikke: Hiver skiver innpå med jevne mellomrom, siden jeg føler meg helt tom bare en time eller to etter et måltid.
Jeg får vondt i magen når jeg spiser mye brød.... Jeg sliter litt med tarmproblemer... Kanskje det kan hjelpe å spise litt knekkebrød i stedet? Det pleier å gå bra hos meg...