Hei!
Driver og skriver søknad til ABC-klinikken og lurer litt på hva jeg bør ta med... Noen andre som har søkt og som kan fortelle hva de skrev??
:) Takk...
Hei!
Du har sikkert sendt avgårde søknaden forlengst, men kan jo si hva jeg skrev.
-----------------------------------
Jeg vil med dette søke om å få føde på ABC-avdelingen. Jeg har lest en del om ABC, og konseptet tiltaler meg. Jeg er ikke glad i å bruke medikamenter og gjør det sjelden, og har vært litt bekymret for hva som event. kan skje i en fødesituasjon hvor mine kunnskaper om de medikamenter jeg tilbys er mangelfulle. Jeg hadde en ankeloperasjon da jeg var 16 som var svært mislykket, og som gjorde meg redd bedøvelsessprøykter og lignende. Jeg er også svært interessert i å føde i vann
Jeg har en flott mann som deler mine syn på disse punktene, og gleder seg til å være med på fødselen, og kurs/tilbud før denne.
Litt om meg selv:
- Jeg er førstegangsfødende, har ikke vært gravid tidligere.
- Jeg er 22 år gammel, 23 ved termin. (F. 21.11.77 - 49093)
- Har termin ca. 13 januar, den er bestemt ved 2 ultralyder hvor gynekologen var litt usikker og ga meg to datoer, legen min bruker 13. januar. Er satt opp på ultralyd på Aker 16. august.
- Jeg er ikke-røyker, har ikke astma, hjerteproblemer, diabetes, epilepsi eller andre sykdommer.
Jeg håper på en positiv tilbakemelding,
mvh.
---------------------------------------------------------------------------
Lykke til på ABC - håper du får føde der! De er bare helt fantastiske! :D