PDA

Vis full versjon : Vi er idag 32+0!!!

Pope
23-08-2002, 12:49
Gratulerer med 32+0, Tove!! :klapp: :klapp: :klapp: Folkens! Idag er Tove og jeg 32+0.. Enda en uke er passert...

Lurer på hvem av oss som føder først..?
Siden du er fleregangsfødene så holder jeg en knapp på deg. Det er vel så at man som regel går over tiden med førstemann..

KLem fra Popsan og lille kråkebolle:hjerter:
T-58 (hehe)

Stinemor
23-08-2002, 13:33
Hei, vent på meg....:D

Jeg er også 32+0 i dag etter UL- termin (som jeg tror stemmer ganske bra).

Men jeg føder sikkert ikke før over jul...:bonk: utålmodig...?? -nei da!!!:D Ikke denne jenta nei!!

Hvor skal dere føde da?? Jeg har fødeplass på Ahus. Kanskje vi treffes der den 20. oktober???

Klemmer fra Stinemor:findag:

MayaM
23-08-2002, 14:36
GRATTIS MED 32 UKER ALLE SAMMEN SOM ER DET I DAG!

Jeg gleder meg til å se hvem som kommer først, og hvis dere gir beskjed her inne vet dere, så kan jeg få det med på terminlista!!!

30+6/29+3 UL

Pope
23-08-2002, 14:54
Stinemor!

Vi skal visst alle føde på forskjellige sykeshus. Tove skal føde der opp i Orkdal og jeg skal til Bærum....Spennende blir det uansett å se hvem som blir førstemann av oss!

Får vel sikkert litt konkurranse med Karius og Divine som begge skal føde på Bærum i samme periode....

Popsan 32+0

Tove
23-08-2002, 15:05
Heisann!

Grattis med bare 8 uker igjen! :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

Jeg må si jeg begynner kjenne presset nå ja.....vil komme først i mål...kan se oppløpssiden et lite stykke der framme nå. Hmmmm dette skal bli en spennede innspurt! :p

Jeg er ikke så sikker jeg på at jeg føder først, selv om det er min intensjon :) Sist gikk jeg 3 uker over tiden og det er jo snart 9 år siden nå. Det sies at kroppen har kommet til seg selv igjen etter 4 år, så jeg vet ikke jeg nei :) Men jeg skal fighte til siste slutt!!! :D

Lykke til alle sammen, nå er det ikke lenge før vi skal ta ut våre siste krefter for å komme i mål! :klapp: :klapp: :klapp: Heia Heia!

Tove 32+0....som håper Lille Persille skal snu seg snart! :baby:

:findag:

Karius
23-08-2002, 19:32
Alle 3... Jeg er 32+0 i morgen (menstermin da....)

HAr på følelsen av at denne tulla i magen vil ut litt før, men hvem sa at jeg får rett:lol:

Det kan godt være ønsketenkning det vet du:)

Men , som jeg har nevnt her tidligere i uka, så har jeg på følelsen av at hodet står nede i bekkenet allerede, eller kanskje det bare føles sånn og at hun har snudd seg med rumpa ned?:lol:
Snakk om å lure mora si ihvertfall....

vi får se Posann hvem av oss som føder først... Du, Divine, Ineke eller meg??

:findag: